این پیامک هشدارآمیز برای دانش‌آموزان ارسال شد + عکس

پیامکی هشدارآمیزی برای دانش‌آموزان ارسال شد.

این پیامک هشدارآمیز برای دانش‌آموزان ارسال شد + عکس

قوه قضاییه پیامک هشدارآمیزی برای شهروندان ارسال کرد. معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامک سراسری به دانش‌آموزان و داوطلبان آزمون‌های سراسری هشدار داد. معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پیامک سراسری برای شهروندان ارسال کرد. معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامک سراسری به شهروندان، دانش‌آموزان و داوطلبان آزمون‌های سراسری هشدار داد. 

پیامکی هشدارآمیزی برای دانش‌آموزان، شهروندان و داوطلبان آزمون‌های سراسری ارسال شد.

بیشتر بخوانید: قوه قضاییه با ارسال پیامک سراسری به مردم هشدار داد + عکس

به گزارش عرشه آنلاین، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، هشداری در قالب پیامک، به گوشی همراه شهروندان سراسر کشور ارسال کرد و نسبت به استفاده از هر نوع وسایل غیرمجاز ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در زمان آزمون‌های سراسری به داوطلبان آزمون‌های سراسری هشدار داد و تاکید کرد که تلاش جهت دستیابی به سوالات و افشای آنها، علاوه بر جزای نقدی، حبس از یک تا پنج سال را در پی دارد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی اعلام کرد که همراه داشتن و استفاده از هر نوع وسایل غیرمجاز ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار در زمان آزمون‌های سراسری، محرومیت از یک تا ده سال از آزمون را دارد.

در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه آمده است: «طبق قانون، همراه داشتن و استفاده از هر نوع وسایل غیرمجاز ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در زمان آزمون‌های سراسری، محرومیت از یک تا ده سال از آزمون و تلاش جهت دستیابی به سوالات و افشای آنها، علاوه بر جزای نقدی، حبس از یک تا پنج سال را در پی دارد.

 معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه»

قوه قضاییه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92168

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر