حمید رسایی: قوه قضاییه آرایش جنگی به خود بگیرد!

این نماینده سابق مجلس گفت: برای حفظ اقتدار اقتصادی و فرهنگی شایسته است قوه قضاییه ما «آرایش جنگی به خود بگیرد» تا مردم وقتی اسم آن را می‌شنود، در پناه آن احساس آرامش و امنیت کنند.

حمید رسایی: قوه قضاییه آرایش جنگی به خود بگیرد!

 به گزارش ۹ صبح، نماینده سابق مردم تهران در مجلس از آزادی خرمشهر به عنوان نماد جنگ اراده ملت ایران مقابل مدیریت اداری وقت (دولت بنی‌صدر) از یک سو و رژیم بعث از سوی دیگر یاد کرد و گفت: امروز نیز جمهوری اسلامی در وضعیت جنگی قرار گرفته و هدف دشمن به زانو درآوردن اراده نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام حمید رسایی سه‌شنبه شب در آیین سالروز فتح خرمشهر در جمع مردم تربت‌حیدریه افزود: آنچه تا امروز مایه پیروزی ما در عرصه‌های مختلف شده، در درجه نخست وجود رهبری است که در بزنگاه‌های مختلف وارد عمل شده و آب پاکی را روی دست همه ریخته‌اند.

وی گفت: این بدان معناست که رهبری طی این سال‌ها هم عامل و هم ضامن اقتدار کشور بوده و هستند.

رسایی افزود: اهمیت رهبری زمانی بیشتر مشخص می‌شود که فراموش نکنیم در همین اغتشاشات اخیر، بیشترین افترا و توهین‌ها در تجمعات به شخص ایشان شد.

رسایی با بیان اینکه عامل دوم موفقیت بیش از چهار دهه ما، اقتدار نظام اسلامی است، افزود: اقتدار ما در شهر موشکی، پیشرفت‌های علمی و موفقیت‌های دیگر نیست، هر چند هر کدام عامل اقتدار هستند، اما محور اصلی اقتدار نظامی اسلامی در ایستادگی و اراده ما در مقابل قدرت‌های استکباری است.

این فعال سیاسی مجموعه اقتدار ایران را شامل استقلال سیاسی، برگزاری به طور متوسط سالی یک بار انتخابات و در نهایت اقتدار نظامی که خود منجر به اقتدار امنیتی می‌شود، عنوان کرد و گفت: شوربختانه با همه این داشته‌های سیاسی و امنیتی، اما در زمینه اقتدار اقتصادی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم.

رسایی تصریح کرد: امروز فضای مجازی اقتدار فرهنگی، بنیان‌ها و آموزه‌های فکری، فرهنگی و باورهای اعتقادی ما را نشانه گرفته و چنان فکر و ذهن مردم را به خود مشغول داشته‌اند که از مسایل مهم غافل شده‌اند.

این نماینده سابق مجلس گفت: برای حفظ اقتدار اقتصادی و فرهنگی شایسته است قوه قضاییه ما «آرایش جنگی به خود بگیرد» تا مردم وقتی اسم آن را می‌شنود، در پناه آن احساس آرامش و امنیت کنند.

رسایی ادامه داد: اکنون قوه قضاییه با جنگ رسانه مواجه است و تا بخواهد پرونده‌ای را برای یک موضوع تشکیل دهد، فضای مجازی که نماد «جنگ لحظه است» ضربه می‌زند و کار خود را به اتمام می‌رساند.

وی همچنین گفت: همین امروز آقای محسنی اژه‌ای اعلام کرد: «باید بررسی دقیق شود که سرمایه اجتماعی و میزان امید و اعتماد عمومی مردم در چه حد و چه سطحی است؟ و امید مردم رو به ارتقا یا رو به ضعف است؟ بررسی شود چه موضوعاتی باعث شده امید مردم از بین برود و اعتماد مردم خدشه‌دار شود».

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88665

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر