خبر خوش از تصویب طرح ساماندهی استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی | تکلیف حذف پیمانکاران و نیروهای قراردادی مشخص شد؟

بخشنامه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تبدیل وضعیت استخدامی تدوین شد. جزئیات ابلاغ بخشنامه طرح ساماندهی استخدام کارکنان و نیروهای شرکتی اعلام شد.

خبر خوش از تصویب طرح ساماندهی استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی | تکلیف حذف پیمانکاران و نیروهای قراردادی مشخص شد؟

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به زودی تصویب می‌شود. بخشنامه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تبدیل وضعیت استخدامی تدوین شد. جزئیات ابلاغ بخشنامه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و نیروهای شرکتی اعلام شد. رئیس سازمان اداری و استخدامی از تدوین بخشنامه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و نیروهای شرکتی و ابلاغ آن در آینده نزدیک خبر داد.

با رفع ابهامات طرح ساماندهی استخدام، تکلیف ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت آنها و مشمولان طرح ساماندهی استخدام مشخص می‌شود. ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت استخدامی آنها در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: اعتراض شدید کارگران به دستگیری کارگران پارس جنوبی | مانع حذف پیمانکاران و تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان نشوید!

بیشتر بخوانید: خبر خوش از تصویب طرح ساماندهی استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی | حذف پیمانکاران قعطی شد؟

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری استخدامی گفت: پیش‌نویسی تهیه شده تا حال افرادی که به طور شرکتی کار می کنند رعایت شود و بتوانیم به آنها کمک کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی ادامه داد: می‌توانیم این بخشنامه را به زودی ابلاغ کنیم تا به این ترتیب بحث کارکنان شرکتی ساماندهی شود.

رئیس سازمان اداری استخدامی در خصوص تغییرات مورد نظر سازمان اداری و استخدامی گفت: قصد داریم در این بخشنامه از نظر نوع قراردادها، ثبت اطلاعات و مسیر احقاق حق کارکنان شرکتی ساماندهی انجام دهیم. به این ترتیب قصد داریم تا مسیر پرداخت را اصلاح کنیم تا اگر پرداختی از سوی دولت صورت می‌گیرد به دست خودشان برسد و در این بین سهم شرکت‌ها مشخص باشد.

طرح ساماندهی استخدام

جلسه نمایندگان با سازمان اداری استخدامی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک اعضای کمیسیون متبوعش با مسئولان سازمان اداری و استخدامی درباره طرح استخدامی ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

ولی اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، گفت: رسیدگی به این طرح در سال گذشته در کمیسیون اجتماعی به اتمام رسید و نمایندگان نیز در جلسه علنی به آن رأی مثبت دادند و طرح جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: شورای نگهبان پس از انجم بررسی‌ها ایرادات و ابهاماتی را نسبت به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گرفت که طرح به مجلس بازگردانده و جهت بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان 4 ایراد به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گرفته بود، گفت: 2 ایراد شورا نسبت به طرح جزئی و درباره تعریف کار مستمر و کار معین بود که این ابهامات در جلسه اخیر کمیسیون برطرف شد.

اسماعیلی ادامه داد: درباره 2 ایراد بعدی که یکی از آنها موضوع بار مالی طرح است باقی مانده که قرار است در جلسه‌ای که با مسئولان سازمان اداری و استخدامی دولت داریم درباره آنها تصمیم‌گیری کنیم.

نماینده گرمی در مجلس تاکید کرد: پس  از رفع ایرادات، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برای بررسی در جلسه علنی، تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88553

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        سلام واقعا خجالت آوره حانواده ایثارگرها را بدون قید و شرط استخدام کردند ولی نوبت به بقیه که می رسه هزار تا بهانه می تراشند و ۲۰سال سابقه و مدرک کارشناسی و کار تخصصی را ندیده می گیرند. ما هم خدایی داریم

      ارسال نظر