اعتراض فعالان پویش طرح ساماندهی استخدام کارکنان به حامیان مافیای پیمانکاران | نیروهای قراردادی و شرکتی را بی‌سواد یا آبدارچی می‌دانند!

نیروهای قراردادی با قرارداد مستقیم سال‌هاست در بدنه دولت و نهادهای مختلف خدمت کرده‌اند؛ اینها در طی سال کارگر و در آخر سال برای عیدی و سنوات کارمند محسوب می‌شوند؛ این نیروها نباید در تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان کنار گذاشته شوند.

اعتراض فعالان پویش طرح ساماندهی استخدام کارکنان به حامیان مافیای پیمانکاران | نیروهای قراردادی و شرکتی را بی‌سواد یا آبدارچی می‌دانند!

فعالان پویش طرح ساماندهی استخدام کارکنان می‌گویند مجلس باید طرح ساماندهی استخدام را به سرانجام خود رسانده و دچار عملیات روانی و فرسایشی دولت نشده و بیش از این، با تاخیر در تصویب طرح ساماندهی استخدام، موجب تشویش اذهان و نگرانی کارگران نشود.

فعالان پویش طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌گویند: در مصاحبه اخیر رئیس سازمان امور استخدامی چند نکته قابل توجه است؛ اصرار ایشان برای نظارت بر شرکت‌های واسطه و پرداخت عادلانه، اصرار بر ماندگاری شرکت‌هاست؛ ایشان پاسخ بدهد به راستی چرا حامی سرسخت این شرکت‌های واسطه است؟

بیشتر بخوانید: جزئیات تازه از طرح ساماندهی استخدام کارکنان | شرکت‌های پیمانکاری چقدر سود می‌کنند؟

آن‌ها افزودند: در باب بار مالی ۱۲۰ هزار میلیاردی که ایشان ذکر کرده‌اند، باید توضیح دهند با کدام چرتکه این محاسبه صورت گرفته؛ اگر آمار نیروهای شرکتی و قراردادی را در دسترس ندارند چطور محاسبه کرده‌اند که طرح ساماندهی ۱۲۰ هزار میلیارد بار مالی دارد! و مساله سوم؛ ایشان اذعان دارند در باب ارباب رجوع نارضایتی بالاست؛ کدام نظرسنجی و با چه ملاکی صورت گرفته که نارضایتی ارباب رجوع از نیروهای شرکتی و قراردادی است که بالعکس تمام بار کاری واداری و… بر دوش این عزیزان است؛ چطور برخی مدیران ناکارآمد و سیستم غیرکارا مدنظرایشان نیست؟!

این نیروها اضافه کردند: ایشان چندین بار در رسانه‌ها نیروهای قراردادی و شرکتی را بی‌سواد یا آبدارچی یا… خوانده‌اند؛ دلیل این اظهارات واقعاً چیست؟ ایشان بایستی برای مجلس و هزاران خانواده قراردادی و شرکتی کشور توضیح بدهند که آیا اصل ۴۴ مبنای برده‌داری نوین داشت؟!

این نیروها خطاب به رئیس سازمان استخدامی کشور گفتند: در تمامی جلسات مشترکی که با مجلس انقلابی داشتید تا جلسات مشترکی که حتی شرکت هم نکردید، ساز مخالف شما و حمایت از دستهای واسطه نشان این است که نمی‌خواهید وعده‌های دولت مردمی محقق شود؛ مدیرانی که مردم را ناامید می‌کنند آیا واقعاً در زمین دشمن بازی نمی‌کنند؟

فعالان پویش ساماندهی جمع‌بندی کردند: مجلس با عزم راسخی که در هجدهم د‌ی ماه نشان داد باید این طرح را به سرانجام خود رسانده و دچار عملیات روانی و فرسایشی دولت نشده و بیش از این، موجب تشویش اذهان و نگرانی کارگران نشود؛ ضمنا نیروهای قراردادی با قرارداد مستقیم سال‌هاست در بدنه دولت و نهادهای مختلف خدمت کرده‌اند؛ اینها در طی سال کارگر و در آخر سال برای عیدی و سنوات کارمند محسوب می‌شوند؛ این نیروها نباید در تصویب طرح ساماندهی کنار گذاشته شوند.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85334

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • مجتبی

        آقایان بدانند به اون خدا که حقوقی که شما میدید فقط برای زنده ماندن است شما از شرایط کاری کشور سوءاستفاده میکنید چون کار در کشور نیست که آن هم از بی تدبیری و ناتوانی شماست و هر کاری بخواهید با نیروی شرکتی و قراردادی میکنید آخر این امنیت شغلی چه کاری بزرگی هست؟ که شما از ملت خود دریق میکنید ؟ سالها پا در هوا و نخودی بودن داخل اداره آدم دیوانه می‌کند که و از حرفه حرفهایی که در خصوص ادالت می‌زنید حال آدم بهم می‌خورد
        برای شما متاسفم که دلیل تمام این مشکلات ما مدیریت شما و امسال شماست که مردم رو برده می‌بینید

      • فقط خدا

        باسلام ،ماشرکتیهاخوبه آبداچی هستیم اگه من بودم 2تابزگ هم دست این نمایدها،ووزیران نمی‌دادم که ببرن چراه چون سوادوعلم اونم ندارن که اومدن برای مردم ومملکت تصمیم میگیرن باید همه محاکمه بشن و به مردم جواب بدن

      • محمد یاری

        با سلام .عیبی نداره ما هم خدایی داریم انشاالله که آقا امام زمان هر چه زودتر ظهور کنند وجلوی این بی عدالتی را یگیرن.

      • ناشناس

        کار شکنی سازمان استخدامی درمورد تبدیل وضعیت این بدبختای شرکتی پشت پرده مافیاوآب ریختن درآسیاب دشمن است

      • ایرانی

        جناب آقای رئیسی با سلام رئیس امور استخدامی کشور با توجه به آمار غلط باعث نا آرامی در کشور شده و باید ایشان را که نماینده مافیای شرکتهای واسطه پیمانکاری هستندهر چه سریعتر بعنوان مدیر ناکارآمد عزل کنید. مافیای شرکتهای واسطه پیمانکاری قارچی هستند که هم بودجه کشور را بدون هیچ زحمتی به جیب می زنند و حق کارکنان را نمیدهند. امروز حکم عزل ایشان را صادر کنید.

      • ایرانی

        اخو مالیات سالیانه مسکن و عوارض نوسازی سالیانه به ماهیانه تبدیل شد. مالیات ماهیانه مانند قبض برق و آب و تلفن و گاز بصورت پیامکی شده و مالک بصورت ماهیانه مالیات خودرا پرداخت می کند. برای هر مالک درست مثل قبض برق قبض مالیات ماهیانه ارسال خواهد کرد.

      • ناشناس

        آیا رفع معضل بیکاری در این دولت در دستور کار هست،تا به این ساعت هیچ صحبت یا اقدامی صورت نگرفته است

      ارسال نظر