نشست سرنوشت‌ساز کمیسیون اجتماعی برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی | طرح ساماندهی استخدام تصویب و پیمانکاران حذف می‌شوند؟

هزاران نیروی شرکتی و قراردادی نهادهای مختلف در انتظار تصویب نهایی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و حذف پیمانکاران قبل از پایان بهار هستند.

نشست سرنوشت‌ساز کمیسیون اجتماعی برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی | طرح ساماندهی استخدام تصویب و پیمانکاران حذف می‌شوند؟

شرکتی‌های صداوسیما از انتظار برای تصویب نهایی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر دادند.

قرار است بیست و هشتم فروردین ماه ۱۴۰۲، نشستی با حضور نمایندگان شورای نگهبان در کمیسیون اجتماعی مجلس با هدف رفع ابهام از طرح ساماندهی و برطرف کردن اشکالات وارد به طرح برگزار شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات تازه از طرح ساماندهی استخدام کارکنان | شرکت‌های پیمانکاری چقدر سود می‌کنند؟

اسدی (شرکتی صداوسیما) در این رابطه می‌گوید: هزاران نیروی شرکتی نهادهای مختلف در انتظار تصویب نهایی طرح و حذف پیمانکاران قبل از پایان بهار هستند؛ انتظار داریم در نشست روز سه‌شنبه، به یک تفاهم کلی در مورد طرح برسند و طرح به سرعت به شورای نگهبان ارسال مجدد و در آنجا تصویب شود.

بیشتر بخوانید: خبر جدید درباره ساماندهی استخدام کارکنان دولت

به گفته او، جامعه‌ی هدف طرح توقع دارند در تابستان امسال دیگر شرکت‌های پیمانکاری در نهادهای دولتی و عمومی حضور نداشته باشند؛ در واقع خواستار این هستیم که عمر پیمانکاران و شرکت‌های واسطه نهایتاً یک فصل دیگر باشد.

اسدی با بیان اینکه انتظار کارگران و مشمولان طرح سه ساله شد؛ می‌گوید: مهم‌ترین شاخصه‌ی طرح ساماندهی حذف کامل پیمانکاران است؛ امیدواریم این مشخصه با قدرت به تصویب برسد و بعد از ابلاغ، همه نیروهای شرکتی مشمول، تبدیل وضعیت و قرارداد مستقیم شوند؛ امیدواریم تا تابستان در نهادی مانند صداوسیما دیگر هیچ شرکت پیمانکاری باقی نمانده باشد. 

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82347

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • بی نام

        باسلام
        ازنمایندگان محترم تمنا داریم طرح ساماندهی نیروهای پیمانکاری را هرچه زودتر رفع ابهام نموده وجهت تایید به شورای نگهبان بفرستند چشم میلیون کارگر شرکتی به مجلس وشورای نگهبان دوخته شده است

      • سالار

        بنظر میاد زیاد تمایلی به رنگین تر شدن کارگران نیست بلکه بلعکسش بیشتر به کام است

      • فاضل باوی

        فولاد خوزستان جزواین تبدیل وضعیت قرارمی گیره یانه

      • عدالت کجاااست؟

        با عرض سلام و خسته نباشيد
        پس چرا از طرح ساماندهی نیروهای شرکتی در دستگاه های اجرایی خبر ی نیست آقا شما مسعولین مربوطه‌ رو به خدا قسم میدم این کار رو پیگیری کنید تا از دست پیمانکاران راحت بشیم بعضی پیمانکارها خون کارگر رو به شیشه گرفتن
        آقا سال ۱۴۰۱ تمام شد خبری نشد گفتین فروردین ۱۴۰۲ در مجلس پیگیری میشه باز هم نشد داداش اردیبهشت هم داره تموم میشه...

      ارسال نظر