خبر خوش از تصویب طرح ساماندهی استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی | حذف پیمانکاران قطعی شد؟

با رفع ابهامات طرح ساماندهی استخدام، تکلیف ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت آنها و مشمولان طرح ساماندهی استخدام مشخص می‌شود.

خبر خوش از تصویب طرح ساماندهی استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی | حذف پیمانکاران قطعی شد؟

فعالان پویش طرح ساماندهی استخدام کارکنان از اظهارات رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ابراز خرسندی کردند. ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برطرف شد. با رفع ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان، تکلیف ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت آنها و مشمولان طرح ساماندهی استخدام کارنان مشخص می‌شود. ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت آنها در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: خبر خوش از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی و حذف پیمانکاران | ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان برطرف شد

فعالان پویش طرح ساماندهی در تماس، از اظهارات عیسی‌زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ابزار خرسندی کردند؛ آن‌ها گفتند امیداوریم تا قبل پایان بهار کار به پایان برسد و دوباره کار را عقب نیندازند.

عیسی زاده در برنامه تلویزیونی صف اول گفته بود: ما به جد به دنبال تصویب طرح ساماندهی هستیم و روند رفع ابهامات طرح را با سرعت به پیش می‌بریم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه عده‌ای اطلاعات غلط به مجمع تشخیص مصلحت داده‌اند و مدعی شده‌اند طرح بار مالی دارد؛ افزود: این طرح هیچ‌گونه بار مالی ندارد و به دوستان توصیه می‌کنم اطلاعات غلط ندهند.

ظاهراً جلسات مشترک مجلس با سازمان امور استخدامی و شورای نگهبان با هدف رفع ابهامات طرح ساماندهی در هفته آتی ادامه خواهد داشت؛ تا امروز دو نشست مشترک در همین رابطه برگزار شده است.

فعالان پویش طرح ساماندهی بعد از دستور رئیس جمهور مبنی بر حذف پیمانکاران به ادامه‌ کار امیدوار شده‌اند و توقع دارند در تابستان امسال دیگر پیمانکاران در پروژه‌های مختلف حذف شده باشند.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86481

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • مجتبی

        برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی چه برنامه ای دارد این طرح ؟که ما نمی بینیم لطفا اطلاع رسانی کنید

      • احمد روشنی

        همش حرف چون خریدار هم زیاد است و فروشنده هم زیاد

      • اکبر

        سلام،ما که به سمت راننده هستیم، ولی قرارداد با خودرو می بندند شامل طرح تبدیل وضعییت میشیم

      • ناشناس

        ماکارگران که دیگه خسته شدیم ازاین حرف ها الکی که عملی نمیکنید

      • آریا

        امیدوارم به زودی طرح اجرا شور

      • محمد

        نیروهای قراردادی و حجمی فول تایم سرکار هستند با دل و جان کار میکنند،حیف است که حقشون ضایع بشه ،مگه با نیروهای رسمی چه فرقی دارند که هر دو در یک اتاق کار میکنند حقوقشون با هم فرق کنه،خدا نگهدارتون باشه که دارید از حق نیروهای شرکتی دفاع میکنید،دست مریزاد.

      • سهراب درویشان

        چون نیروهای دیگه سهمیه دارن رسمی شدن و ما هم که قراردادمون تموم شد جواب کردن ، خاک تو سرتون با قانونهایی که یه قرن میکشه که اجرا کنید، بعد انتظار دارین مردم به خلاف کشیده نشن

      ارسال نظر