این استان ها منتظر هوای گرم ۳۳ درجه ای باشند!

گرمای جهنمی از این تاریخ می آید+ نقشه هوای گرم

طبق جدیدترین نقشه هواشناسی، هوایی گرم طی روزهای آینده در بسیاری از نقاط کشور پیش بینی می شود!

گرمای جهنمی از این تاریخ می آید+ نقشه هوای گرم

طبق جدیدترین نقشه هواشناسی، هوایی گرم طی روزهای آینده در بسیاری از نقاط کشور پیش بینی می شود!

برای روزهای آینده در بسیاری از نقاط استان های نوار جنوبی کشور شاهد دماهای بالای ۳۳ درجه سانتیگراد خواهیم بود و هوایی گرم خواهیم داشت.

علاوه بر این در استان های فلات مرکزی کشور نیز با افزایش دمای هوا همراه خواهیم بود و هوایی نسبتاً گرم را در ساعات ظهر و بعدازظهر شاهد خواهیم بود.

استان های شمال غربی و دامنه‌های زاگرس نیز با افزایش همراه بوده و هوایی نسبتاً گرم تر از نرمال را نسبت به این موقع از سال خواهند داشت.

نقشه هوای گرم

تاریخ دقیق بازگشت باران به تهران و گرمای هوا در اردیبهشت ۱۴۰۳

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران در تهران از چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت) و افزایش دما تا پنج روز آینده خبر داد.

برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135358

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر