قول نمایندگان مجلس برای تصویب نهایی طرح ساماندهی استخدام کارکنان | تا قبل از پایان بهار، طرح ساماندهی ابلاغ می‌شود؟

نماینده کارگران قراردادی و شرکتی از قول نمایندگان مجلس برای تصویب نهایی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر داد.

قول نمایندگان مجلس برای تصویب نهایی طرح ساماندهی استخدام کارکنان | تا قبل از پایان بهار، طرح ساماندهی ابلاغ می‌شود؟

کارگران در انتظار خاتمه‌ی کار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و ابلاغ نهایی آن هستند؛ هنوز رفع ابهامات طرح در کمیسیون اجتماعی به پایان نرسیده است.

بیشتر بخوانید: خبر جدید درباره ساماندهی استخدام کارکنان دولت

رامین اناری، نماینده کارگران قراردادی و شرکتی از پیگیری‌های فعالان پویش ساماندهی در روزهای اخیر خبر می‌دهد و می‌گوید: با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دیدار داشتیم؛ گویا بیست و هشتم این ماه قرار است نشستی در کمیسیون اجتماعی با حضور نمایندگان شورای نگهبان، سازمان امور استخدامی و نهادهای مربوطه برای رسیدن به تفاهم مشترک برگزار شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات تازه از طرح ساماندهی استخدام کارکنان | شرکت‌های پیمانکاری چقدر سود می‌کنند؟

او با بیان اینکه مراحل قانونی کار در حال طی شدن است؛ ادامه می‌دهد: نمایندگان به ما قول داده‌اند که کار متوقف نمی‌شود. ظاهراً بعد از خاتمه کار در کمیسیون اجتماعی، طرح به صحن می‌رود، دوفوریتی می‌شود و بعد از بررسی بند بند آن، مجدداً به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

به گفته‌ی اناری، نمایندگان مجلس به کارگران می‌گویند صبوری کنید؛ آن‌ها قول داده‌اند که مراحل کار طی خواهد شد و طرح به اجرا خواهد رسید؛ کارشکنی‌ها نمی‌توانند کار را متوقف کنند.

او اضافه می‌کند: امیدواریم مراحل قانونی کار و رفت و برگشت میان مجلس و شورای نگهبان با سرعت بیشتری طی شود و تا قبل از پایان بهار، شاهد تایید نهایی و ابلاغ طرح ساماندهی باشیم.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82244

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر