خبر مهم نماینده کارگران قراردادی و شرکتی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان | مجلسی‌ها قول همکاری دادند

نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور می‌گوید: انتظار جامعه میلیونی طرح طرح ساماندهی استخدام کارکنان این است که کار تا پایان اردیبهشت به پایان برسد و در خردادماه برای اجرا ابلاغ شود.

خبر مهم نماینده کارگران قراردادی و شرکتی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان | مجلسی‌ها قول همکاری دادند

نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور ابراز امیدواری کرد قبل پایان از پایان اردیبهشت ماه، رفت و برگشت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت میان مجلس و شورای نگهبان به پایان برسد.

«رامین اناری»، نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور، در ارتباط با پیگیری‌های طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: ما ماجرا را از مجلس با دقت پیگیری کردیم؛ کمیسیون اجتماعی مجلس در حال کار سنگین و مداوم روی ابهامات طرح ساماندهی‌ست؛ قصد دارند ابهامات مشخص شده توسط شورای نگهبان را بادقت و کلمه‌به‌کلمه برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: خبر مهم از اهتمام جدی مجلسی‌ها برای تصویب طرح ساماندهی استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان | تا پایان بهار پیمانکاران حذف می‌شوند؟

به گفته او، نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی در حال رایزنی و ارتباط مدام با مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد ابهامات طرح ساماندهی هستند و تلاش می‌کنند کار به صورت علمی و کاملاً نسجیده پیش برود.

اناری اضافه می‌کند: امیدواریم کمیسیون اجتماعی مجلس پاسخ قاطعی به ابهامات طرح ساماندهی بدهد تا طرح مجدد از شورای نگهبان برگشت داده نشود؛ کل ابهاماتی که شورای نگهبان به طرح وارد کرده به اصل 75 قانون اساسی و بار مالی احتمالی طرح برمی‌گردد؛ کمیسیون اجتماعی با کار کارشناسی می‌تواند ثابت کند که طرح بار مالی ندارد و در عین حال از حیف‌و‌میل بیت‌المال جلوگیری می‌کند.

به اعتقاد این فعال کارگری، انتظار جامعه‌ی میلیونی طرح این است که کار تا پایان اردیبهشت به پایان برسد و در خردادماه طرح ساماندهی برای اجرا ابلاغ شود.

او تاکید می‌کند: خوشبختانه شورای نگهبان با کلیات طرح موافقت کرده و بحث روی یکسری واژه‌های مبهم و بار مالی احتمالی‌ست؛ نمایندگان مجلس قول داده‌اند با رفع ابهام سریع، مسیر تصویب و ابلاغ طرح را هموار کنند.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81027

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر