اولتیماتوم کارگران قراردادی و شرکتی برای تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان | انتظار بس است!

خواسته‌ی ما مشخص است؛ همین هفته طرح ساماندهی استخدام کارکنان به صحن علنی بیاید و تصویب شود؛ دیگر انتظار بس است؛ دو سال تمام است که آرام و از تمام مجاری قانونی مطالبه‌گری می‌کنیم.

اولتیماتوم کارگران قراردادی و شرکتی برای تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان | انتظار بس است!

کارگران سراسر کشور انتظار دارند در همین روزهای باقی‌مانده تا پایان هفته طرح ساماندهی به صحن بیاید.

رامین اناری، نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور، از رایزنی‌های گسترده صورت‌گرفته در روزهای اخیر خبر داد و گفت: دیروز نشستی داشتیم که در آن با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و به طور مشخص دبیر کمیسیون صحبت کردیم؛ ما همه‌ی مواضع خود را آشکار و روشن برای نمایندگان و هیات رئیسه مجلس روشن ساختیم؛ خواسته‌ی ما مشخص است؛ همین هفته طرح ساماندهی استخدام کارکنان به صحن علنی بیاید و تصویب شود؛ دیگر انتظار بس است؛ دو سال تمام است که آرام و از تمام مجاری قانونی مطالبه‌گری می‌کنیم.

اناری افزود: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از تعامل و رایزنی با دولت خبر دادند؛ گویا دولتی‌ها مساله را پذیرفته‌اند و از مواضع سابق خود کوتاه آمده‌اند؛ در نشست‌هایی که نمایندگان مجلس با مدیران دولت داشته‌اند، در مورد نیروهای شرکتی و لزوم تبدیل وضعیت و همچنین قراردادهای کار معین به توافق رسیده‌اند و ظاهراً تمام زیرساخت‌ها فراهم شده است.

به گفته‌ی این فعال کارگری، نمایندگان اطمینان داده‌اند کار به خوبی به سرانجام می‌رسد و تاخیری که تا امروز به وجود آمده، فقط به دلیل تعاملات طولانی و وقت‌گیر با دولت بوده است.

او در پایان گفت: در روزهای باقیمانده تا پایان هفته بایستی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن مجلس بیاید و مصوب شود؛ تایید در شورای نگهبان و مراحل اداری پس از آن، زمانبر است و اگر کار بیشتر به تاخیر بکشد، کارگران بازهم مغبون می‌شوند؛ اگر همین هفته طرح مصوب نشد، جامعه‌ی هدف ناراضی خواهد شد./ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56484

ارسال نظر