هوای تهران گرم می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران طی سه روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری دارد. بعدازظهر امروز وزش باد را در پایتخت داریم که گاهی باد شدید خواهد شد. فردا نیز گاهی وزش باد شدید برای پایتخت پیش‌بینی می شود. دمای هوا طی روزهای آتی گرم‌تر خواهد شد.

هوای تهران گرم می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین، صادق ضیائیان گفت: فردا سه شنبه  در خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، غرب یزد، ارتفاعات کرمان، رگبار باران، رعدو برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز، نقاطی از شمال‌غرب، شمال‌شرق و مرکز کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

او می‌گوید: پنجشنبه و جمعه برای شمال‌غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و نقاطی از مرکز رگبار باران، رعدو برق و وزش بادش شدید پیش‌بینی شده است.

ضیائیان گفت: روز چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شرقی کشور افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است و به ویژه در منطقه زابل، وزش باد شدید سبب گردوخاک می‌شود. از امروز تا پایان هفته دریای عمان و خلیج فارس مواج و متلاط است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران طی سه روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری دارد. بعدازظهر امروز وزش باد را در پایتخت داریم که گاهی باد شدید خواهد شد. فردا نیز گاهی وزش باد شدید برای پایتخت پیش‌بینی می شود. دمای هوا طی روزهای آتی گرم‌تر خواهد شد. / باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88393

ارسال نظر