آخرین پیش‌بینی هواشناسی؛ افزایش دما در راه است

دمای هوا از روز دوشنبه در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی خواهد داشت.

آخرین پیش‌بینی هواشناسی؛ افزایش دما در راه است

دمای هوا از روز دوشنبه در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از روز دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش دما حاکم خواهد بود.

صادق ضیائیان گفت: فردا یکشنبه در شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات در جنوب کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده رخ می‌دهد، همچنین دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است که فقط در ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ابرناکی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی روز سه شنبه در نیمه شرقی کشور جوی پایدار مستقر است و با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی و بارش باران در مناطق مرزی غرب کشور آغاز می‌شود، در این روز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.

او گفت: روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب تقویت شده و در نوار غربی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. طی دو روز آینده در نوار شمالی کشور و از روز یکشنبه تا سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. / باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81056

ارسال نظر