خبر تازه آموزش و پرورش درباره فیلم تکان‌دهنده تنبیه بدنی دانش‌آموز سمنانی

آموزش و پرورش سمنان درباره فیلم تکان‌دهنده تنبیه بدنی دانش‌آموز سمنانی توسط معلم توضیحات جدیدی ارائه کرد.

خبر تازه آموزش و پرورش درباره فیلم تکان‌دهنده تنبیه بدنی دانش‌آموز سمنانی

رئیس اداره آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه در پی انتشار فیلم هشت ثانیه‌ای از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در سمنان معلم و مدیر مدرسه احضار شدند،گفت: در نهایت با عذرخواهی معلم موضوع خاتمه یافت.

علیرضا کُرد، رئیس اداره آموزش و پرورش سمنان ضمن بیان اینکه تنبیه یک دانش‌آموز توسط معلم در یکی از مدارس غیر انتفاعی پسر شهر سمنان روز پنج‌شنبه گذشته به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: این در حالی بود که دانش آموزان به دلیل برگزاری کلاس فوق برنامه در این روز سر کلاس درس حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: ماجرای جنجالی ضرب‌و‌شتم دانش‌آموز سمنانی توسط معلم چه بود؟ | آموزش و پرورش توضیح داد

رئیس اداره آموزش و پرورش سمنان ضمن بیان اینکه تنبیه بدنی این دانش‌آموز پسر سمنانی روز شنبه در قالب یک فیلم هشت ثانیه‌ای به سرعت منتشر و خبرساز شد، افزود: بلافاصله برای روشن شدن ماجرا معلم خاطی و مدیر مدرسه برای ادای توضیحات احضار شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه طی جلسه‌ای با حضور معلم، دانش‌آموز و اولیا وی، نماینده اولیا و مدیر مدرسه در دفتر آموزشگاه مراسم عذرخواهی برگزار شد، ابراز داشت: معلم خاطی چندین مرحله از دانش‌آموز و اولیا وی عذرخواهی کرده است.

کُرد ضمن بیان اینکه فیلم منتشر شده احساسات عمومی را جریحه‌دار کرده است، تصریح کرد: این معلم بابت این موضوع نیز از عموم مردم عذرخواهی به عمل آورد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه تنبیه بدنی جایگاهی در آموزش و پرورش و مدرسه ندارد، اضافه کرد: والدین دانش‌آموز به احترام مقام معلم، گذشت و بخشش نشان دادند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87318

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر