دستگیری اعضای اصلی شرکت هرمی و وعده کار در شرکت‌های پردرآمد در کرج

جزئیات دستگیری اعضای اصلی و سرشاخه‌های شرکت هرمی در کرج اعلام شد.

دستگیری اعضای اصلی شرکت هرمی و وعده کار در شرکت‌های پردرآمد در کرج

اعضای اصلی و سرشاخه‌های شرکت هرمی در کرج دستگیر شدند. جزئیات دستگیری اعضای اصلی و سرشاخه‌های شرکت هرمی در کرج اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یک شرکت هرمی در منطقه گلستان فردیس شناسایی و ۱۷ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در منطقه گلستان فردیس کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اتفاق خطرناک در کمین شهروندان کرج و البرز | ۲ مدیر احضار شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی، به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه، ۱۷ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آنها، مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک لپ تاپ را کشف کرده و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که اعضای این شبکه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از زیر مجموعه‌های خود دریافت کرده اند و مجموع کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط این باند ۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان این که اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند، تاکید کرد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهرستان‌های دورافتاده در ابتدا با جلب اعتماد آنها از راه‌های مختلف، به بهانه کار در شرکت‌های پردرآمد، به کرج دعوت کرده و با فریب آنها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضو گیری می‌کردند.

سرهنگ نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می‌دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوید.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87134

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر