ماجرای عجیب قتل هولناک جوان ۲۰ساله در محمدشهر کرج

جزئیات قتل جوان ۲۰ساله در محمدشهر کرج و دستگیری قاتل فراری در یک روستای دورافتاده اعلام شد.

ماجرای عجیب قتل هولناک جوان ۲۰ساله در محمدشهر کرج

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که به دلیل چشم تو چشم شدن با یک جوان ۲۰ ساله در محمدشهر کرج اقدام به قتل او کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حکمت‌الله شجاعی، سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل از طریق وارد آوردن ضربات چاقو به یک جوان ۲۰ ساله در محمدشهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

شجاعی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که ۲ جوان به دلیل چشم به چشم شدن با یکدیگر با هم درگیر شده‌اند که در این درگیری، یکی از آنها با وارد آوردن ضربه چاقو دیگری را به قتل رسانده و متواری شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه قاتل در یکی از استان‌های شمال غرب کشور در یک روستای دورافتاده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام قتل به دلیل چشم تو چشم شدن با مقتول اعتراف کرد.

سرهنگ شجاعی خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: برخی از جرایم و جنایات که به خاطر مسائل پیش‌پاافتاده اتفاق می‌افتد، امکان دارد مسیر غیرقابل برگشتی را در زندگی یک جوان رقم بزند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85291

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر