شرور خطرناک کرج به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج جزئیات دستگیری شرور و خفتگیر خطرناکی که در کرج موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود را اعلام کرد.

شرور خطرناک کرج به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک سارق زورگیر که اقدام به سرقت لوازم شخصی شهروندان در خیابان‌های شهر کرج می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ پیمان گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت لوازم شخصی شهروندان با شیوه زورگیری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مجموعه انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: توضیحات آموزش و پرورش البرز درباره قمه‌کشی در مدرسه‌ای در کرج | عامل قمه‌کشی دستگیر شد

گودرزی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخص ناشناسی با استفاده از یک خودرو سواری با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم شخصی مالباخته کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی و اطلاعاتی برای شناسایی سارق آغاز و در مدت زمان کوتاهی متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی به انجام ۲ فقره سرقت با شیوه زورگیری در سطح شهر کرج اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به لزوم توجه به نکات پیشگیری از سرقت، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از اقداماتی همچون نمایش زیورآلات و تلفن‌های همراه گران قیمت که توجه سارقان را جلب می‌کند، خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85154

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر