جزئیات برنامه هیجان‌انگیز صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان به مناسبت هفته معلم + عکس

جزئیات برگزاری برنامه هیجان‌انگیز صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت روز ملی خلیج فارس اعلام شد.

جزئیات برنامه هیجان‌انگیز صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان به مناسبت هفته معلم + عکس

صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان رالی گردشگری برگزار کرد. رالی گردشگری خانوادگی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گیلان به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش مدیرعامل صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان آموزش و پرورش

سجاد محمدیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی گیلان از برگزاری رالی گردشگری خانوادگی ویژه بازنشستگان کشوری گیلان به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم خبر داد.

رالی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

محمدیان گفت: در این رویداد ۳۵ راننده به همراه خانواده خود حضور داشتند که مسیر ۲۵ کیلومتری از بوستان ملت رشت تا منطقه آزاد انزلی را طی کردند.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی گیلان، این رویداد فرهنگی ورزشی مسابقه سرعت نبوده و به صورت نقشه خوانی و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی برگزار شد.

محمدیان هدف از برگزاری این رویداد را تکریم بازنشستگان، ایجاد شور و نشاط در جامعه میان پیشکسوتان اعلام کرد.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85477

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        ممنون مرد عدالت و قانون در ندادن مبلغ یک میلیون تومان به همکاران بازنشسته فرهنگی احتمالا بازنشستگان فرهنگی قبلا فرهنگی نبودهاند

      • بازنششته

        سلام حضرت ترکی با ۲۵ خانواده بازنشسته خوش گذشت راستی بقیه چی احتمالا این ۲۵ تا نجومی بگیر بودن والله بازنشسته خرج یک هفته حقوقش و سه هفته بعدی منتظر نزول چقدر بزرگواری اقای ترکی راستی از ۹ همت و همسان سازی با شاغلان چه خبر راستی حقوقت چقدره ولی خواسته ای دارم هر کاری می کنی بکن ولی نگو برای رفاه بازنشستگان و و ...چرا که خواسته بازنشسته و اجرای ان در دست شما نیست شما هم یک...هستید

      • م حمح

        واقعا که شگفتی کردی آقای محمدیان مواظب باش چشمت نکنند شماباید مسوول معلولین میبودید که دل شان نگیرد

      ارسال نظر