قمه‌کشی هولناک و حمله به یک معلم در یکی از مدارس کرج! + ویدئو

ویدئویی هولناک از قمه‌کشی و حمله با چاقو یکی از مدارس کرج منتشر شده است. آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای، توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

ویدیویی از قمه کشی و حمله به یک در مدرسه در کرج و ضرب و شتم یک معلم توسط اولیای دانش‌آموزان منتشر شده است که توجه زیادی جلب کرده است.

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره قمه‌کشی و حمله به یک مدرسه در کرج

در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج، اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اطلاعیه‌ای، توضیحاتی را ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: جهت انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج، توضیحاتی جهت شفاف سازی موضوع ارائه می‌شود.

واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان محترم مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.

آموزش و پرورش استان البرز تاکید می‌دارد که نسبت به حفظ و حراست حریم مدرسه و رعایت شان والای مقام معلم حساسیت بسیار بالایی دارد و هرگونه تعدی به ساحت معلمان و نظام تعلیم و تربیت با هماهنگی مسئولین مربوطه انتظامی و قضائی را با قوت پیگیری خواهد کرد.»

قمه‌کشی و حمله با چاقو به یک مدرسه در کرج

ویدیوی ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه‌به‌دست در یکی از مدارس کمال‌آباد کرج خبرساز شده است.

ظاهرا معلم دانش‌آموزی را به دلیل شلوغ کردن از کلاس بیرون انداخته و اولیای وی نیز به سراغ معلم آمدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84479

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • نا شناس

        چرا داخل کلاس دوربین مدار بسته نمی بندین
        چرا فقط فیلم دوربین مداربسته را نشان میدند
        که وادین یک بچه با قمه به مدرسه امده یک معلم زده معلم اگر کارشو دورست انجام بده هیچ موقه والدین هرچه قدر هم عصبی باشد این کارو نمکنه هر
        موقه خواستید این اخبارها را منتشر کنید یک نفر را متحم نکنید ببیند معلم چه بی احترامی به دانش اموز کرده که پدرش این کارو کرده این چند سال که بچه درس خوانده این اتفاق نیفداده چرا تو کلاس این معلم این والدین امده این کارو کرده هم کلاس های این بچه اگر شهامد داشته باشند هقیقت مگن به خاطر دوتا نمره پدر دوستشونو خراب نمکنند هرکسی بخواد دروغ بگه ونی که معلم کفته بگید به هم کلاس های این بچه فکر کنند یک روز هم این بلا به سره خودشون وسره پدر خودشون بیاد هم کلاس هاش دروغ بگن خوبه یا حقیقت

      • ناشناس

        داریم کجا میریم.

        • مازیار

          معلم هر کاری هم کرده باشه، طرف حق نداره معلم رو بزنه و قمه دست بگیره
          معلم احترام داره

      • ناشناس

        باید چوب گردو بکنند توی کون این حیوون...هر چی آدم وحشی هست ساکن کرج و اطراف آن است.

        • همایون تک سوار شهسوار

          کرج و اطرافش خاطره زیاد داری آ
          خیلی خیلی خیلی نفهم هستی چه ربطی به کرج و اطرفش داره آخه بی شعور خطا زاده خودم آدرس بده بیام آدمت کنم بدون قمه از فردیس سرافراز بهت نشون بدم کرج چی داره وحشی ام تویی پاره ت میکنم فقط آدرس میخوام بیام هنوز گیر بچه کرج اصلی نیفتادی اینا فیلم بودن واقعی شو میخوای بسم الله

      • ناشناس

        چه عصبانی همه کلمات رو هم غلت نوشتی حتما والدین همون بچه هستی پدری که با قمه بیاد مدرسه معلومه بچش چه آتشی سوزانده تو کلاس

      • سعید

        باهاش کاری نداشته باشین،فردا شبکه اینتر نشنال میگه ماموران یه شخص دانشمند و روشنفکر در کرج دستگیر کردند

      ارسال نظر