خبر خوش سرپرست آموزش و پرورش برای معلمان و دانشجومعلمان | جزئیات استخدام در دانشگاه فرهنگیان و آزمون کیفیت معلمی ماده ۲۸ اعلام شد

سرپرست وزرات آموزش و پرورش درباره استخدام در دانشگاه فرهنگیان، آزمون کیفیت معلمی ماده ۲۸ و تسهیلات جدید برای دانشجومعلمان و فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد.

خبر خوش سرپرست آموزش و پرورش برای معلمان و دانشجومعلمان | جزئیات استخدام در دانشگاه فرهنگیان و آزمون کیفیت معلمی ماده ۲۸ اعلام شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر لزوم ارائه برنامه‌هایی نوآورانه و خلاقانه مدیران استانی برای سال جدید، گفت: دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش آینده است و نباید حتی یک ثانیه از وقت ارزشمند تربیت معلم، هدر رود.

بیشتر بخوانید: خبر خوش صحرایی برای فرهنگیان و کارکنان اداری وزارت آموزش و پرورش | مشمولان قانون رتبه‌بندی بازبینی می‌شوند

«رضامراد صحرایی»، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشستی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی، معاونان و مدیران استانی سراسر کشور و به صورت ویدیوکنفرانس با محوریت تبادل نظر در خصوص برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۲ دانشگاه، برگزار شد، با بیان اینکه در سال جاری، اقدامات جدیدی برای اولین بار در حوزه آموزش رقم خواهد خورد، تصریح کرد: تغییر در نمره قبولی، معدل مشروطی، مسایل اساتید و کنکور متفاوت از سال‌های گذشته در حوزه تربیت معلم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص مسائل دانشجویی، اظهار کرد: در سال جدید مسایل رفاهی دانشجومعلمان مورد تاکید است؛ باید کیفیت تغذیه در پردیس‌ها و مراکز بهبود یابد و خوابگاه‌هایی در شان معلمان آینده داشته باشیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه برنامه‌های متفاوتی در کانون‌ها، انجمن‌ها، نشریات، ازدواج دانشجویی، حجاب و عفاف و طرح ولایت در حوزه معاونت فرهنگی باید عملیاتی و اجرایی شود، تصریح کرد: در سال جدید، باید اقامه الصلاه و برپایی باشکوه نماز جماعت، از برنامه‌های اصلی باشد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، از برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری خبر داد و افزود: بیش از ۶۰۰ کارمند جدید به دانشگاه اضافه خواهد شد. با تصویب نهایی چارت جدید در سازمان اداری و استخدامی، انقلابی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد و پردیس‌ها و مراکز چابک خواهند شد.  

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه باید کیفیت و خلاقیت حرف اول دانشگاه باشد، تصریح کرد: در سال جدید، سفرهای نظارتی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

صحرایی ادامه داد: اجازه نخواهیم داد، از شتاب توسعه در دانشگاه فرهنگیان کاسته شود. باید آزمون کیفیت معلمی مهارت‌آموزان ماده ۲۸ به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: باید مدیران استانی، برنامه هایی نوآورانه و خلاقانه برای سال جدید اعلام کنند. دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش آینده است و نباید حتی یک ثانیه از وقت ارزشمندتربیت معلم، هدر رود.

جزئیات استخدام ۲۲ هزار دبیر در آموزش و پرورش

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۲۲ هزار دبیر خبر داد.

محمدمهدی کاظمی درباره آخرین وضعیت جذب نیروی انسانی برای دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها برای سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: ان‌شاءالله با مجوز‌هایی که اخذ شده است حدود ۲۲ هزار نیرو در دوره متوسطه جذب خواهیم کرد.

وی افزود: این نیرو‌ها متشکل از دبیران و هنرآموزان هستند.

 

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82551

  • هوادار

    به خاطر همین کیفیت هست که کلاس های پردیس رسول اکرم اهواز در خوابگاه برگزار می شود...

  • محمود عظیمی

    سلام
    لطفاً بگید پایان نامه و تز شما برگرفته از کجاست، لطفاً عین صداقت را بگویید، وزیری که هیچ زحمتی برای تز خودش نکشیده چگونه وزیری است، البته این دولت تماماً بیسواد و بی دانش هستند در وزارت صمت مسئولش فوق لیسانس معارف اسلامی دارد، در وزارت نفت وپتروشیمی یارو لیسانس عربی ومعارف دارد، در جواب از سپاه ابرهه ابابیل ها حرف می‌زند.... زیاد دلخوش به این خبرها نباشید، دو میلیون به حقوق اضافه خواهند کرد، یا نه.... تمام دنیا فهمیدند، در وزارت نفت حقوق 35 میلیونی و45 میلیونی می‌گیرند هیچ خبری جایی درج نمی‌شود، برای نابودی کشوردو کار انجام می‌دهند، یک... افراد بیسواد را بها می‌دهند، ومدیران توانا را خانه نشین می‌کنند (سپاه ابرهه ابابیل ها) 2....جایگاه و نقش و شأن معلم را پایین می آورند، حقوق نمی‌دهند، معلم اسنپی مجبور می‌شود برود، نابودی آموزش و پرورش، نابودی ایران است، چرا یکبار از افزایش حقوق حوزه های علمیه صحبتی نمی‌شود، از معیشت ایشان نمی‌گویند،

  • رسول

    لعنت خدا بر حق الناس کنندگان
    حقوقارو سروقت بدین نمیخاد الکی طز بدین...

ارسال نظر