وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد

وزارت آموزش و پرورش چند اطلاعیه مهم برای دانش‌آموزان و معلمان صادر کرد.

وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: به منظور انجام هماهنگی‌های تکمیلی و نهایی‌سازی بهای کتاب‌ها، ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم آموزش و پرورش درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس

بیشتر بخوانید: خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان | بخشنامه امتحانات نهایی خردادماه ابلاغ شد + جدول زمان امتحانات

به گزارش عرشه آنلاین، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

«نظر به پیگیری‌های صورت‌گرفته، جهت دریافت اعتبارات تکمیلی به منظور تعدیل قیمت‌ها، فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم که مقرر بود از فردا در تاریخ ۲۷ فروردین ماه صورت گیرد، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

متعاقباً زمان ثبت‌نام از طریق پایگاه رسمی سازمان پژوهش به آدرس oerp.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

جزئیات بخشنامه جدید آموزش و پرورش اعلام شد

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش از ابلاغ الگوی شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و شرایط پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی را اعلام کرد.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش درباره زمان ابلاغ بخشنامه و الگوی شهریه به موسسان جهت تعیین نرخ افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید، اظهارکرد: الگوی شهریه مراکز و مدارس را ابلاغ کردیم.

او افزود: یکی از تفاوت‌های الگوی شهریه سال جدید با سال گذشته در این است که سال گذشته کیفیت‌بخشی به شهریه اضافه کردیم و الگو بیش از ۱۰۰ امتیاز داشت و امکان افزایش شهریه تا ۲۰ درصد برای مدارسی که امتیاز کیفیت بخشی را کسب کرده بودند درنظر گرفته بودیم و مانند یک امتیاز مازاد تشویقی بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در  تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.

محمودزاده درباره شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی نیز توضیح داد و اظهار کرد: پیش‌ثبت‌نام امری پذیرفته شده است و این امر برای کاهش دغدغه خانواده‌ها امکان‌پذیر است؛ اما شرایطی دارد از جمله اینکه پیش‌ثبت‌نام و پرداخت علی‌الحساب باید به اندازه شهریه سال قبل باشد و نباید با افزایش شهریه همراه باشد. همچنین آزمون و مصاحبه‌ای نباید در نظر گرفته شود و اگر به هر دلیلی دانش آموزی انصراف داد، شهریه‌اش باید بدون کاهش مسترد شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر متقاضیان مدرسه‌ای از صندلی‌هایش بیشتر باشد اولویت با دانش‌آموزان در محدوده جغرافیایی همان مدرسه است و تنها می‌توانند برای بقیه داوطلبان، آزمون و مصاحبه برگزار کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82126

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        روسای آموزش و پرورش
        شما نمیتوانید مسیولان مسمومیت را پیدا کنید یا نمی‌خواهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • د ا ز و ن ی م ر ه دی ا ت

        ناشناس چه رابطه داد بله

      • افشار

        خیلی ممنون از اطلاع رسانی تون ولی مسائل مهمتری هستن که هنوز اقدام درستی در مورد اونا انجام نشده.بچه ها همچنان دارن‌مسموم میشن وزیر آموزش و پرورش کجاست؟!

      ارسال نظر