آینده کشور در دانشگاه فرهنگیان رقم می‌خورد

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده تعلیم و تربیت کشور است.

آینده کشور در دانشگاه فرهنگیان رقم می‌خورد

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه راهبردی در تعلیم و تربیت آینده کشور است که در استان نیازمند نگاه ویژه همه مسئولان است.

جواد اکبری مطلق، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در دیدار ارشد آجا در استان ضمن تبریک روز ارتش و نیروی زمینی به نقش و جایگاه ارتش در امنیت مرزها اشاره کرد و افزود: امروزه امنیت، اقتدار، آرامش و عزت ایران اسلامی به خاطر از جان گذشتگی، فداکاری و ایثار نیروهای مسلح و در این میان ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سرپرست پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار کرد: باید همواره نقشه‌ها و تهدیدات دشمنان را بشناسیم و بر اساس آن خودمان را آماده کنیم.

او با اشاره به جایگاه و اهمیت دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه راهبردی در تعلیم و تربیت آینده کشور است که نیازمند نگاه ویژه همه مسئولان است.

امیر سرتیپ دوم شاطری در این دیدار به موضوع امنیت و پیشرفت اشاره کرد و افزود: دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده تعلیم و تربیت کشور است.

او با اینکه آینده کشور در دانشگاه فرهنگیان رقم می‌خورد گفت: دانشگاه فرهنگیان افراد با اخلاق اسلامی تحویل جامعه می‌دهد.

امیر شاطری تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان اسوه و الگوی جامعه تربیت می‌کند و باید در این ثابت قدم باشد.

ارشد آجا در استان خراسان جنوبی با بیان با اشاره به افتخارات دانشگاه فرهنگیان در پرورش نیروی انسانی در همه حوزه افزود: دانشگاه فرهنگیان به خاطر پرورش نخبگان و آینده سازان کشورمان مکان مقدسی و با ارزشی است و در حوزه تعلیم و تربیت، همیشه و در همه حال پیشگام تولید بوده که این مایه افتخار ماست.

او تاکید کرد: نقطه پیشران بخش‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، توسعه، اجتماعی از دانشگاه فرهنگیان شروع می‌شود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82260

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر