خبر خوش آموزش و پرورش برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

مسعود حمیدی‌نژاد در دیدار با دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان که به مناسبت روز دانشجو انجام شد، با اشاره به اهمیت عدالت آموزشی، اعلام کرد: طرح جهش آموزش، گامی جدی در راستای توسعه عدالت در استان خوزستان است.

خبر خوش آموزش و پرورش برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جمع دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز دانشجو گفت: پیگیری‌های گسترده‌ای به منظور ایجاد دانشگاه جامع فرهنگیان در استان خوزستان در حال انجام است.

مسعود حمیدی‌نژاد در دیدار با دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خوزستان که به مناسبت روز دانشجو انجام شد، با اشاره به اهمیت عدالت آموزشی، اظهار کرد:  طرح جهش آموزش، گامی جدی در راستای توسعه عدالت در استان خوزستان است.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان در سال جاری در ابعاد مختلفی متحول شده است، افزود: افزودن ۵۰ هزار مترمربع به فضای ورزش دانش‌آموزی، یکی از اقدامات بسیار مهم در استان خوزستان است.

حمیدی‌نژاد با بیان اینکه دولت توجه جدی به آموزش و پرورش دارد، عنوان کرد: بی‌شک مسیر تحول در کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پیگیری‌های گسترده‌ای به منظور ایجاد دانشگاه جامع فرهنگیان در استان خوزستان در حال انجام است.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 58556

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر