خبر خوش صندوق ذخیره فرهنگیان برای بازنشستگان و معلمان | سهام صندوق ذخیره فرهنگیان واگذار می‌شود

جزئیات واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس به بازنشستگان و معلمان اعلام شد.

خبر خوش صندوق ذخیره فرهنگیان برای بازنشستگان و معلمان | سهام صندوق ذخیره فرهنگیان واگذار می‌شود

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان گفت: نخستین واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس به بازنشستگان فرهنگی انجام خواهد شد.

سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان اظهار داشت: نیاز است در دوره کنونی به صندوق ذخیره فرهنگیان که در دوره‌های قبلی مورد بی‌مهری قرار گرفته است، توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: فراخوان جدید صندوق ذخیره فرهنگیان | بازنشستگان و فرهنگیان کد بورسی بگیرند + لینک ثبت‌نام

مدینه افزود: امیدواریم با حضور مسئول جدید صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان اتفاقات مثبت و قابل توجهی رخ دهد.

همچنین قاسم سلمانی، مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: همواره در حوزه مالی، مجموعه آموزش و پرورش دچار چالش‌هایی بوده است که امیدواریم با تقویت صندوق ذخیره فرهنگیان و اقدامات دولت مردمی سیزدهم، اتفاقات مثبتی برای فرهنگیان رخ دهد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان افزود: در گام اول استقرار تیم جدید صندوق ذخیره فرهنگیان، محاسبه ارزش مالکانه سهام‌های صندوق در حال انجام است که قرار است در قالب آیتم‌های بورس محاسبه شود.

سلمانی افزود: نخستین واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس به بازنشستگان محترم انجام خواهد شد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان با اشاره به عملکرد تیم جدید صندوق در استان اصفهان نیز گفت: در مدت اخیر به صورت ماهانه، درصد عضویت‌ها و همچنین میزان قدر سهم فرهنگیان شاغل در استان اصفهان ۳/۴ درصد افزایش یافته است.

سلمانی  ادامه داد: در جلسات کشوری نیز نقطه نظرات خود را در ارتباط با عملکرد موثرتر صندوق در قبال همکاران فرهنگی ارائه داده‌ایم چرا که معتقدیم این صندوق با ۵۳ شرکت که در قالب چهار هلدینگ مشغول به فعالیت هستند، مجموعه عظیمی است که می‌تواند در جهت توسعه رفاه فرهنگیان گام‌های محکمی بردارد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان با بیان اینکه در دوره‌ای به اعتبار صندوق ذخیره لطمه وارد شد، خاطرنشان کرد: نگاه بلندی که در وهله کنونی در مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد این است که گام‌های این مجموعه می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

گفتنی است، در این جلسه مواردی همچون اخذ کد بورسی همکاران بازنشسته و آخرین پیشرفت وضعیت هتل جنت که با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان و صندوق ذخیره فرهنگیان در حال ساخت است در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81301

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر