سامانه جدید در راه پایتخت

داره کل هواشناسی استان تهران زمان ورود سامانه جدید بارشی به پایتخت را اعلام کرد.

سامانه جدید در راه پایتخت

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از اواخر وقت چهارشنبه (۲۴ اسفند ۱۴۰۱) و طی روز پنج‌شنبه (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان، بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی امروز(۲۲ اسفند) در بعضی ساعات بارش پراکنده با احتمال رگبار و رعد و برق، وزش باد در بعضی نقاط وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات، بارش برف، گاهی کولاک و پدیده مه دور از انتظار نیست.

از اواخر وقت روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) و طی روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی جدید در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف، کولاک و مه پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه (۲۶ اسفند) وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه مناطق غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) کمی ابری و به‌تدریج افزایش ابرهمراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۴ اسفند) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در اواخر وقت افزایش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و اوایل شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیزایستگاه‌های آبعلی و فیروزکوه با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه هواشناسی بودند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77227

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر