سامانه جدید و وزش باد شدید در راه پایتخت

با ورود سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه (۲۰ دی) و طی روز چهارشنبه (۲۱ دی) افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

سامانه جدید و وزش باد شدید در راه پایتخت

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد و گاهی وزش باد شدید، بارش برف و کولاک در ارتفاعات همچنین کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌یابی عددی با گذر سامانه بارشی از سطح استان در مناطق جنوبی و غربی استان در بعضی ساعات امروز، یکشنبه و دوشنبه (۱۷ و ۱۸ و ۱۹ دی) وزش باد و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر امروز تا سه‌شنبه (۱۷ تا ۲۰ دی) در ارتفاعات استان در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و پدیده مه و کولاک دور از انتظار نیست.

با ورود سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه (۲۰ دی) و طی روز چهارشنبه (۲۱ دی) افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

از روز دوشنبه تا پایان هفته کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد در سطح استان دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا (۱۸ دی) کمی‌ابری همراه با غبارصبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۱۹ دی) کمی‌ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد و آبعلی با کمینه دمای ۹- سردترین ایستگاه هواشناسی بودند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64909

ارسال نظر