کلیپ رقص دختران شهرک اکباتان خبرساز شد

ویدیو کلیپ منتشرشده از آنچه رقص دختران شهرک اکباتان به مناسبت روز جهانی زن عنوان شده، بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است.

کلیپ رقص دختران شهرک اکباتان خبرساز شد

دیلی فوتبال نوشت: ویدیوکلیپ منتشرشده از آنچه رقص دختران شهرک اکباتان به مناسبت روز جهانی زن عنوان شده، بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است.

در این فیلم که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است، تعدادی از دختران بی‌حجاب در شهرک اکباتان تهران اقدام به رقص و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بازداشت ۴ نفر بخاطر تجمعات مهرماه شهرک اکباتان

انتشار فیلم رقص گروهی دختران در شهرک اکباتان، واکنش‌های فراوانی در رسانه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

کاربری در واکنش به ویدیوی منتشرشده نوشت: این تنها خواسته براندازان از آزادی و از معدود برنامه آنها برای رشد و تعالی زنان در جامعه ایران است!

دختران اکباتان

ویدئوی جدیدی که از دختران اکباتان منتشر شد

 کلیپی از رقص چند دختر در شهرک اکباتان حواشی زیادی را ایجاد کرده بود، حالا این دختران در یک ویدئو تازه به خاطر رقص خبرساز عذرخواهی کرده و گفتند: به قول قهرمان کشورمون ما دختران شما هستیم ماهم گاهی خطا میکنیم

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76863

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • فرشید

        گول این فیلمبرداری ها را نخورید
        اینها با ترفند *کروماکی* اقدام به تلفیق تصاویر زمینه ای می کنند

      • ناشناس

        امیدوارم روزی بیایم و چنین خبرهایی ک متضاد با کرامت انسانی هست رو نشنویم تو ایران شادی حق ماها هست خوب رقص یک جورشه اصلا ما به دنیا اومدیم شاد باشیم اما نمیدونم چرا شادی مردم وحشت دارن اما برا هزار و چهارصد سال پیش گریه کنیم رو دوست دارن ایکاش ذهنمون رشد کنه البته بزارن ک ساکن نمونیم تو یک نقطه ایران از انواع اعتقادات مسیحی زرتشتی و .. تشکیل شده امیدوارم روزی عمه به عنوان یک انسان حق برابر داشته باشیم بدون اینک مذهبمون چیه چون اون شخصی هست

      ارسال نظر