بازداشت ۴ نفر بخاطر تجمعات مهرماه شهرک اکباتان

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری چهار نفر بخاطر تجمعات اخیر در جاده سلامت شهرک اکباتان خبر داد.

بازداشت ۴ نفر بخاطر تجمعات مهرماه شهرک اکباتان

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری چهار نفر بخاطر تجمعات اخیر در جاده سلامت شهرک اکباتان خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی گفت: اواخر مهرماه امسال و در جریان اغتشاشات اخیر، تعدادی جوان آشوب طلب و معلوم الحال با تحت تأثیر قرار گرفتن از فراخوان‌های معاندین برای ایجاد آشوب و ناامنی در محله شهرک اکباتان، اقدام به انسداد جاده سلامت این شهرک کرده و با استفاده از فرصت پیش آمده، ضمن سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه و درگیری با مأموران، فضا را به سمت اغتشاش کشانده که بلافاصله این افراد به‌منظور شناسایی و دستگیری، تحت رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی افزود: پس از حدود دو ماه کار اطلاعاتی، مشخص شد این افراد اغلب از نقاط مختلف و شهرستان‌های اطراف تهران در این محله حاضر شده اند و پس از وقوع این حادثه متواری شده بودند، در این راستا با اشراف اطلاعاتی صورت گرفته، چهار نفر از عاملان اصلی و محرکین این اغتشاش و ناامنی شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

کاویانی با اشاره به اینکه تمامی این چهار نفر دارای سابقه کیفری هستند، تصریح کرد: از این افراد که در اظهارات اولیه خود ضمن ابراز ندامت و پشیمانی از اقداماتی که انجام داده و سبب سلب امنیت اجتماعی شهروندان ساکن در محله اکباتان شده بود، علت انجام این اقدامات مجرمانه تحت تأثیر شدید قرار گرفتن از جو مسموم رسانه‌های معاند عنوان داشتند.

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران در پایان با بیان اینکه تمامی این افراد برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد و با هماهنگی دستگاه قضائی با این افراد برخورد قانونی انجام خواهد داد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61133

ارسال نظر