توضیحات فرمانده انتظامی خوی درباره ماجرای جنجالی ازدحام جمعیت و استفاده از ماشین آب‌پاش علیه زلزله‌زدگان

فرمانده انتظامی شهرستان خوی جزئیات حادثه روز گذشته در خوی هنگام توزیع اقلام امدادی و استفاده از ماشین آب‌پاش علیه زلزله‌زدگان این شهر را تشریح کرد.

توضیحات فرمانده انتظامی خوی درباره ماجرای جنجالی ازدحام جمعیت و استفاده از ماشین آب‌پاش علیه زلزله‌زدگان

فرمانده انتظامی شهرستان خوی در تشریح جزییات حادثه روز گذشته در خوی، توضیحاتی ارائه کرد.

جلیل موسوی، فرمانده انتظامی خوی در این زمینه اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم برای دریافت کمک به محوطه انبار مرکزی هلال احمر شهر خوی مراجعه کرده بودند و الحمدلله کمک‌های زیادی هم از جمله پتو و چادر میان آنها توزیع شده بود اما ازدحام جمعیت باعث شکسته شدن اخلال در کمک‌رسانی و هجوم برخی سودجویان به سمت اقلام کمکی و پخش شدن وسایل در محوطه شده بود.

بیشتر بخوانید: ماجرای استفاده پلیس از ماشین آب‌پاش علیه زلزله زدگان خوی

او ضمن ابراز همدردی با همه شهروندان عزیزی که در حادثه زلزله اخیر به نوعی آسیب دیده اند، افزود: متأسفانه در این زمان تعدادی چند با نیروهای هلال احمر و امداد رسان نیز شدیداً درگیر شده بودند که بر این اساس و به منظور برقراری نظم و امنیت، پلیس ابتدا افراد حاضر در صحنه را به آرامش دعوت کرد و به آنها گفته شد که ۲ مرکز دیگر در سطح شهرستان برای توزیع چادر و اقلام معیشتی وجود دارد اما متأسفانه مجدداً با هجوم مردم به سمت نیروها و چادرها مواجه شدیم.

موسوی ضمن دعوت مردم به آرامش و همکاری با کارکنان انتظامی و همچنین امدادرسان، تاکید کرد: پلیس خادم مردم است و همکاران ما تا آخرین لحظه در کنار همشهریان زلزله‌زده خواهیم بود و از هیچ‌گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنیم.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 69571

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر