طوفان در خوزستان| مدیرکل هواشناسی خبر داد

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تداوم وقوع شرجی در سطح استان خبر داد.

طوفان در خوزستان| مدیرکل هواشناسی خبر داد

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تداوم وقوع شرجی در سطح استان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان تدوام  جریانات جنوبی و مرطوب را نشان می‌دهد که سبب و وقوع شرجی همراه با غبار صبحگاهی و یا مه رقیق درمناطق جنوبی، مرکزی، غربی و با شدت کمتر در بقیه نقاط استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: در این ایام افزایش ابر، احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در ارتفاعات و مناطق شمال شرقی، شرقی و جنوب شرقی استان  و احتمال وقوع تندبادهای لحظه‌ای و گرد و خاک‌های همرفتی به ویژه در مناطق شرقی، جنوبی و مرکزی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۴۶ و دهدز با ۲۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۴.۷ و ۳۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.  

وی افزود: وضعیت جوی ۲۴ ساعت آینده کربلا صاف همراه با غبار محلی و وزش باد متوسط و حداکثر دمای ۴۷ و حداقل دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی ۲۴ ساعت آینده نجف نیز صاف همراه با وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای و غبار محلی و حداکثر دمای ۴۶ و حداقل دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38401

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر