پیش‌بینی رگباری برای اصفهان؛ این شهرها بارانی می‌شوند

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق استان بودیم که شهرستان‌های سمیرم با ۱.۷ میلی‌متر، فریدون شهر با ۴ میلی‌متر و مبارکه با ۲ میلی‌متر بیشترین‌ بارش‌ها را داشتند.

پیش‌بینی رگباری برای اصفهان؛ این شهرها بارانی می‌شوند

حجت الله علی عسگریان، کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق استان بودیم که شهرستان‌های سمیرم با ۱.۷ میلی‌متر، فریدون شهر با ۴ میلی‌متر و مبارکه با ۲ میلی‌متر بیشترین‌ بارش‌ها را داشتند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی با اعلام اینکه امروز همچون روزهای گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در مناطق جنوب و جنوب غربی استان هستیم، تصریح کرد: بارش‌ در نیمه غربی استان تا روز شنبه ادامه دارد و از روز شنبه به شرایط پایدار و نسبتا خوبی خواهیم رسید.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: نقشه‌های هواشناسی جوی ناپایدار تا پایان هفته بر روی استان را نشان می‌دهد، براین اساس وضعیت جوی از امروز تا اواخر هفته در بیشتر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری به همراه غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، گاهی شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، گرد و خاک محلی، رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان خواهیم بود.  

وی گفت: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت.

عسگریان با بیان اینکه دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۴۰ درجه سانتیگراد و در خُنک‌ترین ساعات به ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید، گفت: خور و بیابانک با دمای ۴۱ و بویین و میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به‌عنوان گرمترین و خُنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35282

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر