حمایت مجلس از معلمان و فرهنگیان | پاداش پایان خدمت فرهنگیان سریعا پرداخت شود

هنوز پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت نشده و لازم است هیئت رئیسه مجلس به این موضوع ورود کند.

حمایت مجلس از معلمان و فرهنگیان | پاداش پایان خدمت فرهنگیان سریعا پرداخت شود

در جلسه علنی امروز یکشنبه، ۱۴ آذرماه (مجلس شورای اسلامی) نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید پاداش پایان خدمت فرهنگیان هر چه زودتر پرداخت شود.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: در شرایطی که ارزش پول ملی در حال کاهش است فرهنگیان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی بیان کرد: هنوز پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت نشده و لازم است هیئت رئیسه مجلس به این موضوع ورود کند تا در اسرع وقت پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3491

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • فراموش شده

        بنده بازنشسته تهران هستم و دیروز دریافت کردم . خدا را گواه میگیرم که مرداد ماه فردی از آشنایان که به او اطمینان دارم را برای برآورد هزینه مرمت سقف خانه و سرویس که کاملا، تخریب شده آوردم و گفت با بهترین مصالح ، 140 تا 150 میلیون خرج دارد. دیروز زنگ زدم آمد و گفت که با مصالح درجه 3 ، شاید با 180 تا 190 بشود یه کاری کرد. بنده ضمن آنکه کماکان به عملکرد مسئولین امر که هنوز پاداش برخی استانها را ندادند معترضم و تا واریز کامل پاداشها ، بی عدالتی را در این زمینه فریاد میزنم . به شخصه از مسببین کاهش ارزش پول خود نخواهم گذشت و آنها را به خداوند متعال واگذار می کنم.

      ارسال نظر