آخرین وضعیت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس | طرح ساماندهی استخدام‌ها ۴۲ سال بر زمین مانده بود!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسات این کمیسیون «طرح ساماندهی استخدام‌ها» که ۴۲ سال بود بر زمین مانده بود، مورد پیگیری قرار گرفته است.

آخرین وضعیت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس | طرح ساماندهی استخدام‌ها ۴۲ سال بر زمین مانده بود!

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در رابطه با عملکرد دو ساله نمایندگان مجلس و بررسی کارنامه آنها در نقاط ضعف و قوت، گفت: همانطور که رهبر انقلاب بارها تاکید کرده‌اند، مجلس یازدهم مجلسی انقلابی است و با توجه به انتخاب چنین عنوانی، طبیعتاً اقدامات و مصوبات خوبی در این مجلس اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به یکی از اقدامات برجسته مجلس یازدهم، تصریح کرد: بنده عضو کمیسیون اجتماعی هستم و شاهد بوده‌ام در جلسات این کمیسیون «طرح ساماندهی استخدام‌ها» که ۴۲ سال بود بر زمین مانده بود، مورد پیگیری قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: این طرح که اهمیت بسیاری دارد در کمیسیون به تصویب رسیده است و مجلس به جد پیگیر تصویب آن در صحن است. همچنین طرح تسهیل مجوزهای کسب و کار از اقداماتی بود که نمایندگان در جهت بهبود اشتغال و تولید آن را به تصویب رساندند که قطعاً در آینده نزدیک شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.

کعب عمیر در پاسخ به این سوال که کدام موضوعات در مجسل باید مورد اصلاح و بازبینی قرار بگیرد یا نیاز به توجه بیشتر دارد؟ بیان کرد: متاسفانه تا کنون پاسخ مناسبی به هجمه‌هایی که تا به امروز علیه مجلس و نمایندگان پیش آمده است نداده‌ایم، چه مواردی که از سمت خارج از کشور بوده و چه مواردی که توسط افراد داخل کشور اتفاق افتاده است. این پاسخگویی باید هم برای اقناع افکار عمومی اتفاق بیفتد و هم برای نمایندگان صورت بگیرد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24186

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر