خبر مهم درباره تسریع در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس گفت: بسیاری از فرهنگیان در آستانه بازنشستگی قرار دارند و منتظر اجرای این قانونی هستند.

خبر مهم درباره تسریع در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

ابراهیم نجفی اسپیلی  در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان در سالن اجلاس دیوان محاسبات استان با اشاره به استفاده از ظرفیت نمایندگان در اعتبارات، اظهار کرد: امسال ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در ماده ۵۶ وجود دارد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید مشخص کند که چه تعداد پروژه با شرایط لازم تخصیص این اعتبار وجود دارد.

وی از تخصیص اعتبارات در اختیار نمایندگان گیلان به بخش درمان در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد و افزود: ۲.۵ میلیارد تومان برای مرکز درمان بستر زیباکنار از محل اعتبارات نمایندگان تخصیص یافته است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت اجرای قانونی رتبه‌بندی فرهنگیان تأکید کرد و گفت: بسیاری از فرهنگیان در آستانه بازنشستگی قرار دارند و منتظر اجرای این قانونی هستند.

به گفته نجفی اسپیلی، با توجه به بهبود معیشت فرهنگیان با اجرای قانون رتبه‌بندی، انتظار داریم آموزش‌وپرورش با فرهنگیان در بازنشستگی همکاری کند.

وی همچنین بر لزوم تسریع در عملیات اجرای راه‌های روستایی در شهرستان آستانه به‌ویژه عملیات اجرایی راه منتهی به بندرکیاشهر تأکید کرد./ فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22880

ارسال نظر