خبر مهم وزیر آموزش و پرورش/ دستورالعمل به کارگیری معلمان بازنشسته تصویب شد

وزیر آموزش و پرورش از تصویب دستورالعمل به کارگیری معلمان خبر داد.

خبر مهم وزیر آموزش و پرورش/ دستورالعمل به کارگیری معلمان بازنشسته تصویب شد

 وزیر آموزش و پرورش از تصویب دستورالعمل به کارگیری معلمان خبر داد. 

به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش خبر داد ‌دستورالعمل سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای آن دسته از بازنشستگانی‌ که قرار بود به‌کار‌گیری شوند در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شد.

هزار و سی‌و‌چهارمین جلسه شورای ‌عالی ‌آموزش ‌و ‌پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن روز دوشنبه هفتم اسفند در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد. دستور این جلسه ‌بررسی و تصویب دستورالعمل به‌کارگیری معلمان بازنشسته در کلاس‌های درس (مصوب شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا) بود. 

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا درباره این جلسه اظهار کرد: «شورای هماهنگی اقتصادی سران اجازه به‌کارگیری بازنشستگان را در یک سقفی به ما داده بود، مشروط به اینکه صلاحیت حرفه‌ای آن‌ها تایید شود.»

رضامراد صحرایی ادامه داد: «شورای عالی آموزش و پرورش دستورالعمل سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای آن دسته از بازنشستگانی را که قرار بود به‌کار‌گیری شوند تصویب کرد.»

وی درباره تعداد به‌کارگیری افراد بازنشسته برای سال آینده اضافه کرد: «تعداد به‌کارگیری آن‌ها هر سال متفاوت هست و هرچقدر که آن‌ها استقبال کنند ما در خدمت بازنشستگان خواهیم بود.» 

به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش حدود ۳۴ هزار نفر از بازنشستگان در سال تحصیلی جاری در حال همکاری با آموزش و پرورش هستند.

منبع: پانا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128892

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر