خبر خوش آموزش و پرورش درباره تامین و ساخت مسکن برای معلمان و فرهنگیان

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ساخت مسکن برای فرهنگیان و معلمان این استان طی 4 سال خبر داد.

خبر خوش آموزش و پرورش درباره تامین و ساخت مسکن برای معلمان و فرهنگیان

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران  از ساخت مسکن برای فرهنگیان و معلمان این استان طی ۴ سال خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درباره احداث مسکن فرهنگیان در قالب طرح ملی مسکن، اعلام کرد: فرهنگیان شامل طرح، در بازه زمانی یک تا ۴ سال و خارج از نوبت در اولویت تامین مسکن قرار می‌گیرند.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: پیرو مصوبه شورای مسکن استان در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲  بند ۶ در خصوص تأمین مسکن فرهنگیان مقرر شد، تأمین مسکن کارکنان و کارمندان واجد شرایط شاغل در بخش‌های‌ دولتی طبق لیست ارائه شده توسط فرمانداری‌های تابعه با رعایت ضوابط و شرایط مندرج در قانون جهش تولید مسکن اقدام شود.

جلسه‌ای در شهر پرند بین مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با مسئولان شرکت عمران و شهرسازی و فرمانداری برگزار شد تا هرچه زودتر اطلاعات همکاران فرهنگی جمع‌آوری و برای وزارت راه و شهرسازی ارسال شود.

اطلاع رسانی به همکاران مناطق ۲۱گانه در این خصوص صورت گرفته است تا متقاضیان درخواست خود را از طریق ادارات مناطق ارائه دهند.

مشخص کردن همکارانی که شامل طرح هستند بر عهده وزارت راه و شهرسازی بوده و افرادی که زمین یا ملکی به نام آنان (شخص و همسر) نیست و از وام مسکن استفاده نکرده‌اند (سبز بودن فرم ج) واجد شرایط خواهند بود.

همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد فرهنگیان شامل طرح، در بازه زمانی یک تا ۴ سال و خارج از نوبت در اولویت تامین مسکن قرار گیرند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 126662

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • معلم

        معلم تعاونی مسکن داره باید تعاونی ها را تقویت کنید تا در بهترین نقطه شهر برای معلم مسکن درست کنند مسکن ملی خارج شهر و با امکانات کم در شان معلم نیست

      ارسال نظر