خبر خوش صندوق ذخیره فرهنگیان برای فرهنگیان | برنامه‌های جدید هلدینگ ساختمانی معلم اعلام شد

صندوق ذخیره فرهنگیان جزئیات ساخت هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان را اعلام کرد.

خبر خوش صندوق ذخیره فرهنگیان برای فرهنگیان | برنامه‌های جدید هلدینگ ساختمانی معلم اعلام شد

حمیدرضا نجف‌پور کردی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از ساخت هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان خبر داد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: با این اقدام بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال از دارایی‌های مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان استیفا شده و طبق برنامه این شرکت، قرار است واحدهای مسکونی برای فرهنگیان در زمین مذکور احداث شود.

نجف‌پور کردی افزود: این زمین طی قراردادی در سال ۱۳۸۳ از سوی سازمان مسکن و شهرسازی خراسان رضوی به شرط ساخت مسکن به شرکت تامین مسکن فرهنگیان واگذار شده بود و شرکت نیز نسبت به سرمایه‌گذاری و ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی در بخشی از زمین مذکور اقدام کرد.

مدیرعامل مؤسسه تصریح کرد: از سال ۱۳۸۹ تاکنون، باقیمانده زمین به متراژ حدود ۴ و نیم هکتار به دلیل وجود معارضین مختلف، عدم رعایت صرفه و صلاح مجموعه فرهنگیان، قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی فسخ و عملاً زمین از مالکیت شرکت تأمین مسکن فرهنگیان خارج شد.

نجف پور گفت: به جهت اهمیت موضوع، پیگیری‌های حقوقی برای استیفای حقوق از دست رفته اعضا در اولویت برنامه‌های هلدینگ ساختمانی معلم قرار گرفت و طی اقدامات و پیگیری‌های مستمر شرکت و با ظرفیت‌سازی راهبردی و بکارگیری افراد متخصص و با تجربه و نیز به پشتوانه قشر عظیم فرهنگیان، اتفاق مبارکی رقم خورد.

وی با اشاره به عقد قرارداد مجدد شرکت تأمین مسکن فرهنگیان با اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی و اخذ رأی نهایی و قطعی از دادگاه، تصریح کرد: طی این اقدامات، حقوق زمین الهیه مشهد به ارزش برآوردی بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال به شرکت بازگشت که خبر بسیار خوبی برای اعضای صندوق ذخیره و فرهنگیان است.

مدیرعامل مؤسسه اظهار داشت: خبر خوش اینکه شرکت تأمین مسکن فرهنگیان در نظر دارد پس از اجرای حکم دادگاه و تحویل زمین، ضمن حل اختلافات مالی با شهرداری مشهد، معارضات مطروحه را پیگیری نموده و نسبت به برنامه‌ریزی برای ساخت و واگذاری واحد مسکونی به فرهنگیان اقدام کند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63388

ارسال نظر