نقشه زن و شوهر شیطان صفت برای زنان جوان

زن و شوهر جوان با همدستی هم زنان را به خانه شان می کشاندند و از آنها با تهدید قمه سرقت می کردند.

نقشه زن و شوهر شیطان صفت برای زنان جوان

زن و شوهر جوان با همدستی هم زنان را به خانه شان می کشاندند و از آنها با تهدید قمه سرقت می کردند.

به گزارش عرشه آنلاین،  زن جوان پس از جلب اعتماد قربانیانش که همگی زن بودند، آنها را به خانه‌‌اش دعوت می‌کرد و در آنجا، شوهرش با قمه و تهدید، مدارک هویتی، وسایل ارزشمند، وجه نقد و تلفن همراه آنها را سرقت و تهدید می‌کرد تا شکایت نکنند.

زن جوان که با کشاندن زنان به خانه‌اش نقشه سرقت از آنها را با همدستی شوهرش اجرا می‌کرد از سوی پلیس سمنان دستگیر شدند.

به نقل از  ایران، سرهنگ عباس عرب فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: چندی قبل زنی با مراجعه به کلانتری ۱۳ گلستان، از یک زن و مرد به اتهام سرقت تلفن همراهش شکایت کرد که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. با بررسی‌ها مشخص شد موضوع فقط سرقت تلفن همراه نبوده است. وقتی مأموران کلانتری ۱۳ هر دو متهم را در خانه‌شان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند در بازجویی‌ها مشخص شد، زن جوان پس از جلب اعتماد قربانیانش که همگی زن بودند، آنها را به خانه‌‌اش دعوت کرده و در آنجا، شوهرش با قمه و تهدید، مدارک هویتی، وسایل ارزشمند، وجه نقد و تلفن همراه آنها را سرقت و تهدید کرده است تا شکایت نکنند.

عرب با اشاره به اینکه این زوج به یک سرقت دیگر با همین روش اعتراف کردند، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی شاکی دیگر و سرقت‌های احتمالی دیگر توسط متهمان ادامه دارد. همچنین در بازرسی از خانه متهمان وسایل و مدارک سرقت‌ شده شاکی‌ها کشف و ضبط و متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123394

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر