خبر خوش درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ وعده ارتقای خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد این شرکت و پرداخت به موقع هزینه‌های درمانی را داد.

خبر خوش درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ وعده ارتقای خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد این شرکت و پرداخت به موقع هزینه‌های درمانی را داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس کانون رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران گفت: به علت کافی نبودن خدمات درمانی بیمه پایه، عموم بازنشستگان مجبورند به بیمه تکمیلی روی بیاورند و این یعنی افزایش سهم پرداخت از جیب بازنشستگان.

 نصرت‌الله دریابیگی در نشست مشترک کانون‌های بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، بر ارنقای خدمات ارایه شده ازسوی این شرکت تاکید کرد و گفت: گرایش بازنشستگان تامین اجتماعی به بیمه‌های مکمل همچون شرکت آتیه‌سازان حافظ ناشی از ضعف بیمه پایه یعنی تامین اجتماعی است و امیدواریم در سال جاری، درصوت برنده شدن در مناقصه، شاهد ارتقای خدمات بیمه آتیه و پرداخت به موقع هزینه‌های سنگین درمانی از سوی این شرکت باشیم.

وی در ادامه خواستار نظارت بیشتر شرکت آتیه سازان حافظ بر عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت و بهبود نحوه پرداخت هزینه‌های درمانی به بازنشستگان شد.

همچنین علیرضا نمازی (مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ) در جمع کانون‌های بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران؛ وعده ارتقای خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد این شرکت و پرداخت به موقع هزینه‌های درمانی را داد.

به گفته وی؛ تفاهم نامه‌ای با بانک عامل امضا شده است که چنانچه به هر دلیلی تامین منابع مالی خسارت درمان از سوی بیمه‌گذار با تاخیر صورت گیرد؛ بانک عامل از محل اعتبارات شرکت؛ نسبت به پرداخت خسارت‌های درمان اقدام نماید.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112918

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر