بازنشستگان بخوانند/ خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان

 آخرین فرصت ثبت‌نام بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

بازنشستگان بخوانند/ خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان

 آخرین فرصت ثبت‌نام بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

 قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به مدت یک‌سال از ابتدای آذرماه امسال تا آذرماه سال ۱۴۰۲ به امضاء رسید.

مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیمه آتیه‌سازان حافظ در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به ازای هر نفر ۲۰۵ هزار تومان است که در این قرارداد سقف تعهدات خدمات درمانی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند تا پایان بهمن ماه سال جاری برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

برهمین اساس بازنشستگانی که می‌خواهند از پوشش بیمه تکمیلی خود نیز انصراف بدهند تا بهمن ماه فرصت دارند و بعد از زمان اشاره شده، ثبت‌نام و حذف از بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش تسنیم، در قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ سهم هر بیمه شده ۲۰۵ هزار تومان به ازای هر نفر است که از این رقم ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان سهم سازمان تأمین اجتماعی و به همین میزان ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان سهم بیمه شده خواهد بود.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62539

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر