تذکر تند و تیز یک نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش

نمایندگان مجلس درباره وضعیت نیروهای خرید خدمات به وزیر آموزش و پرورش تذکر دادند.

تذکر تند و تیز یک نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش

نمایندگان مجلس درباره وضعیت نیروهای خرید خدمات به وزیر آموزش و پرورش تذکر دادند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ نماینده شاهین‌شهر در مجلس درباره تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات و تدبیر برای بکارگیری آنان به منظور رفع کمبود نیروی فرهنگی در نظام آموزشی کشور به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد.

 حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از تذکر به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات و تدبیر برای بکارگیری آنان به منظور رفع کمبود نیروی فرهنگی در نظام آموزشی کشور، خبر داد.

شرح تذکر نماینده شاهین‌شهر به صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح ذیل است:

جناب آقای وزیر

در حالیکه بیش از ۱۵۰۰۰ نیروی فرهنگی خرید خدمات در سراسر کشور سال‌ها مشغول خدمت در مدارس دولتی بوده‌اند و سهم عمده‌ای در ارتقای کیفیت نظام آموزش کشور داشته‌اند اکنون در بلاتکلیفی در آموزش و پرورش قرار دارند و این در حالیست که طبق برآوردها نظام آموزشی کشور با کمبود نیروی فرهنگی روبرو است که می‌توان از ظرفیت نیروهای خرید خدمات که سالها تجربه خوبی در زمینه آموزش کسب کرده‌اند، استفاده کرد.

لذا ضروریست نسبت به تعیین تکلیف این نیروها و تدبیر برای بکارگیری آنان از جمله در قالب قرارداد کار معین اقدام لازم صورت پذیرد.

به گزارش تسنیم، طبق ماده ۲۰۶ آیین‌نامه داخلی مجلس، در کلیه مواردى که نماینده یا نمایندگان مطابق اصل هشتاد و هشتم (۸۸) قانون اساسى، از رئیس‌جمهور یا وزیر درباره یکى از وظایف آنان حق سؤال دارند، می‌توانند در خصوص موضوع مورد نظر به رئیس‌جمهور و وزیر مسئول کتباً تذکر دهند.

هیأت رئیسه خلاصه تذکر را در جلسه علنى مجلس قرائت و متن کامل تذکر را به رئیس‌جمهور یا وزیر مربوط ابلاغ می‌نماید./تسنیم

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109871

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر