زمانبندی بررسی صلاحیت جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

زمانبندی بررسی صلاحیت داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و رجایی اعلام شد.

زمانبندی بررسی صلاحیت جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

 زمانبندی بررسی صلاحیت داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و رجایی اعلام شد.

دانشگاه فرهنگیان با انتشار اطاعیه‌ای، زمانبندی بررسی صلاحیت عمومی و اختصاصی داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: باعنایت به آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی از روز یکشنبه ۱۹ شهریورامسال، لازم است داوطلبان ضمن مراجعه به سامانه psd.cfu.ac.irاز ساعت ۱۴ امروز( ۱۸ شهریورماه سال جاری) جهت بارگذاری مدارک، پرداخت هزینه ارزیابی و دریافت کارت ورود به فرآیند ارزیابی تکمیلی، اصل مدارک بارگذاری شده را، در روز ارزیابی که در فایل پیوست مشخص شده، به همراه داشته باشند.

فرآیند ارزیابی تکمیلی با ایجاد تغییراتی نسبت به گذشته و با شیوه‌های جدید توسط گروه‌های ارزیابی و با حضور ارزیابان حرفه‌ای مورد تایید سازمان اداری و استخدامی برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: زمان و اطلاعات مربوط به مصاحبه عمومی، توسط هسته گزینش استان اطلاع رسانی خواهد شد. مسئولیت عدم حضور داوطلب در هر یک از مراحل ارزیابی بر عهده داوطلب بوده و داوطلب باید در طول مدت ارزیابی در دسترس باشد.

گفتنی است؛ معاینات پزشکی در اغلب استان‌ها در روز ارزیابی تکمیلی انجام خواهد شد اما در برخی از استان‌ها انجام معاینات پزشکی خارج از فرآیند ارزیابی تکمیلی خواهد بود که متعاقبا از طریق پورتال هر استان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105347

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر