خط و نشان یک نماینده برای وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی و حق و حقوق معلمان

یک نماینده مجلس با انتقاد تند و تیز از وزیر آموزش و پرورش گفت: اول مهرماه نباید حتی یک معلم نسبت رتبه‌بندی و حق و حقوقات اعتراض داشته باشد.

خط و نشان یک نماینده برای وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی و حق و حقوق معلمان

یک نماینده مجلس با انتقاد تند و تیز از وزیر آموزش و پرورش گفت: اول مهرماه نباید حتی یک معلم نسبت رتبه‌بندی و حق و حقوقات اعتراض داشته باشد.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس، گفت: نمایندگان مجلس و معلمین از وزیر آموزش و پرورش به عنوان متولی دستگاه پراهمیت تعلیم و تربیت انتظار دارند که اول مهرماه حتی یک معلم نسبت رتبه بندی و حق و حقوقات مترتب بر آن اعتراض نداشته باشند.

 حسین امامی راد نماینده مردم چناران ، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی( سه شنبه ۲۴ مردادماه) مجلس، گفت: شهادت هموطنان عزیزمان در تکرار حادثه تروریستی در آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور ایران و به ویژه مردم ولایت مدار و صاحب کمال شیراز و نمایندگان شایسته این خطه تسلیت عرض می‌کنم.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: از اینکه نه در سایه شعار پر هیاهو و غمار از اول باخته برجام، نه با FATF و نه با دیپلماسی خفت بار التماسی بلکه با دیپلماسی موفق و عزتمندانه ۶ میلیارد دلار از منابع ارزی و پول بلوکه شده ایران آزاد شد بابت ابن توفیق غرور آفرین در حوزه دیپلماسی اقتصادی به شما و دولتمران جمهوری اسلامی دست مریزاد می‌گوییم. پولی که سال‌ها بلوکه بود و مشمول سود بانکی نمی‌شد و از سویی با وجود نوسانات با کاهش ارزش پولی نیز مواجه می‌گشت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتظار از شما و دولت محترم این است که این توفیق حاصل شده به فرصتی ویژه تبدیل و این اعتبار به کالاهای نهایی داده نشود بلکه صرف واردات کالاهای اساسی، نهاده‌های دامی و تامین مواد اولیه کالاهای صنعتی شود تا چرخه تولید تقویت گردد و به تبع در معیشت مردم گشایشی مشهود ایجاد شود.

امامی راد در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، عنوان کرد: طلب گندمکاران کم بود قطع برق چاه‌های کشاورزی و صنایع و در بعضی نقاط به صورت هر روزه به آن اضافه شد، قیمت پایین خرید گوجه فرنگی با نرخ ۳ هزار و ۳ هزار و ۵۰۰ تومان نگرانی کشاورزان عزیز را مضاعف نموده و برای آنها انگیزه‌ای برای تولید باقی نمانده است. شب گذشته در جلسه اعضای فراکسیون شاهد با آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نگرانی قشر زحمتکش کشاورز را به وی منتقل کردم، به شما نیز تذکر می‌دهم هرچه زودتر و در کمترین زمان ممکن طلب گندمکاران را به صورت تمام و کمال پرداخت و قطع برق چاه‌های کشاورزی را مدیریت و با خرید تضمینی گوجه فرنگی با قیمت متعارف نگرانی این عزیزان را برطرف کنید.

مردم چناران ، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در تذکر خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: از جمله تعهدات و انتظار نمایندگان از شما در زمان اخذ رای اعتماد اجرای کامل رتبه بندی، واریز معوقات فرهنگیان و پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی بود، در جلسه هفته گذشته آموزش، تحقیقات و فناوری اطلاعات مجلس (دوشنبه ۱۶ مردادماه) اعلام کردید "اعتراض ۲۷۳ هزار ۵۰۰ نفر معترضین رتبه بندی بررسی شده و قرار است موارد خاص تا اول مهر ماه احکامشان صادر شود" به عنوان عضوی از کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی به شما تذکر می‌دهم و تاکید می‌کنم نمایندگان مجلس و معلمین عزیز از جنابعالی به عنوان وزیر آموزش و پرورش و متولی دستگاه پراهمیت تعلیم و تربیت انتظار دارند که اول مهرماه حتی یک معلم نسبت رتبه بندی و حق و حقوقات مترتب بر آن اعتراض نداشته باشند.

وی در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در کنار این حق مسلم و پرداخت معوقات سال ۱۴۰۰، بازنشستگان را دریابید و همسو با مجلس برای پرداخت حقوق مشمولین اجرای حکم ۱۵۵۳ دیوان عدالت اداری آستین بالا بزنید.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101698

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • فرهنگی بازنشسته

        در آستانه ثبت نام نامزدهای دوره ی آتی مجلس شورای اسلامی
        نمایندگان فعلی کاسه ی داغ تر از آش و دایه هایی شده اند که در صحن علنی مجلس و رسانه ها به دغدغه ی معلمان جدیدا نوا و ندا و آوا و نطق سر می دهند
        آیا در این دوره که بیش از سه سال از آن
        گذشته است جدیدا مشکلات آموزش و پرورش معلمان حق التدریس و همسان سازی معلمان حقوق بازنشستگان برای نمایندگان مهم گردیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      ارسال نظر