اطلاعیه مهم برای فرهنگیان معترض به رتبه بندی معلمان

کارگروه رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان برای جاماندگان رتبه بندی یک اطلاعیه صادر کرد.

اطلاعیه مهم برای فرهنگیان معترض به رتبه بندی معلمان

کارگروه رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان برای جاماندگان رتبه بندی یک اطلاعیه صادر کرد.

اخبار فرهنگیان نوشت: اطلاعیه شماره ۱۸ - کارگروه رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی

(ویژه همکارانی که تاکنون کارنامه رتبه بندی خود را ندیده اند)

مسئولین محترم ارزیابی عملکرد / مسئولین محترم امور اداری / مدیران محترم مدارس

با سلام و احترام

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به پیگیری مسئولین ذی ربط در اداره کل، کارنامه تعدادی از همکارانی که تاکنون در سامانه مای مدیو (my.medu.ir) فعال نشده بود اکنون فعال شده است؛ لذا ضروری است به همه همکارانی که تاکنون موفق به رویت کارنامه خود نشده اند اطلاع رسانی گردد که در اسرع وقت وارد کارتابل خود در سامانه مذکور شوند و چنانچه کارنامه آن‌ها فعال شده است نسبت به تایید رتبه کارنامه خود و یا ثبت درخواست بازبینی (اعتراض) اقدام نمایند.

لازم به توضیح است که همکارانی که درخواست بازبینی (اعتراض) را انتخاب میکنند بلافاصله می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض بر روی هر یک از موارد شایستگی‌های مورد نظرشان اقدام کنند و همچنین نسبت به بارگذاری مستندات خود اقدام نمایند.

همکاران محترمی که قصد ثبت اعتراض روی کارنامه خود دارند ضروری است به بازه زمانی تاریخ بالای کارنامه خود دقت نمایند و همین فرصت ۱۰ روزه فقط فرصت ثبت اعتراض و بارگذاری مستندات می‌باشد و قابل تمدید نیست.

برای سایر همکارانی که پس از مراجعه به سامانه کارنامه ان‌ها همچنان غیرقابل رویت می‌باشد نیز موضوع همچنان درحال پیگیری است. خواهشمند است این همکاران روزانه به سامانه مای مدیو مراجعه نمایند تا به محض رویت کارنامه فرصت ۱۰ روزه برای ثبت اعتراض و بارگذاری مستندات را از دست ندهند.

منبع: اخبار فرهنگیان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100297

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر