خبر مهم مدیرکل آموزش و پرورش این استان درباره رتبه بندی معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین جزئیات جدیدی از رسیدگی به اعتراضات معلمان به طرح رتبه بندی تشریح کرد.

خبر مهم مدیرکل آموزش و پرورش این استان درباره رتبه بندی معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تشکیل کارگروه رسیدگی به اعتراضات موارد خاص اجرای طرح رتبه بندی معلمان خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در راستای تسهیل شرایط رسیدگی به مراجعات خاص فرهنگیان با موضوع رتبه بندی؛ کارگروه رسیدگی به اعتراضات موارد خاص اجرای طرح رتبه بندی معلمان تشکیل شد.

سیاهکالی مرادی افزود: با توجه به پیگیری مسئولین ذی ربط در اداره کل، کارنامه تعدادی از همکارانی که تاکنون در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش (my.medu.ir) فعال نشده بود اکنون فعال شده است.

وی اضافه کرد: معلمانی که تاکنون موفق به رویت کارنامه خود نشده اند ضروری است در اسرع وقت وارد کارتابل خود در سامانه آموزش و پرورش شوند و چنانچه کارنامه آن‌ها فعال شده است نسبت به تایید رتبه کارنامه خود و یا ثبت درخواست بازبینی (اعتراض) اقدام نمایند.

سیاهکالی مرادی گفت: فرهنگیانی که درخواست بازبینی (اعتراض) را انتخاب می‌کنند بلافاصله می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض بر روی هر یک از موارد شایستگی‌های مورد نظرشان و همچنین نسبت به بارگذاری مستندات خود اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همچنین معلمانی که قصد ثبت اعتراض در کارنامه خود دارند ضروری است به بازه زمانی تاریخ بالای کارنامه خود دقت نمایند و همین فرصت ۱۰ روزه فقط فرصت ثبت اعتراض و بارگذاری مستندات می‌باشد و قابل تمدید نیست.

وی بیان کرد: برای سایر فرهنگیان که پس از مراجعه به سامانه کارنامه آن‌ها همچنان غیرقابل رویت می‌باشد نیز موضوع همچنان درحال پیگیری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: همکاران روزانه به سامانه مای مدیو مراجعه نمایند تا به محض رویت کارنامه فرصت ۱۰ روزه برای ثبت اعتراض و بارگذاری مستندات را از دست ندهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100547

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر