خبر خوش مدیرکل این استان درباره پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۴۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی به آموزش و پرورش تزریق شده است.

خبر خوش مدیرکل این استان درباره پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۴۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی به آموزش و پرورش تزریق شده است.

نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر دوشنبه در نشست توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان نواحی و مناطق استان قزوین اظهار کرد: همه ما باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانیم و همه باید سعی کنیم بهترین، خالص‌ترین و متدین‌ترین نیرو برای جمهوری اسلامی باشیم.

وی افزود: نقش بسیج از اول انقلاب اسلامی تاکنون، نقش مؤثر و آشکاری است و هرجا شرایط برای کشور سخت شد، تفکر بسیجی به کمک کشور آمد.

این مسئول با بیان اینکه بسیج فرهنگیان و دانش آموزی تکمیل کننده مأموریت‌های آموزش و پرورش است تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج برای ورود نیرو‌های مؤمن و متدین انقلابی به آموزش و پرورش استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه امروز فرصت برای ایفای نقش بسیجیان فراهم است، تصریح کرد: عده‌ای هدفمند تلاش می‌کنند جامعه فرهنگیان را مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند در حالی که قاطبه معلمان مؤمن، باتقوا و متعهد هستند.

سیاهکالی مرادی تاکید کرد: بسیج فرهنگیان باید یاریگر ما در برگزاری یادواره شهدا، راهیان نور و راهیان پیشرفت باشد.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی آینده برای راهیان پیشرفت سهمیه تهیه می‌کنیم و دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت سرمایه گذاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه نیرو‌های جوان توانمند و انقلابی شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شود تصریح کرد: با همدلی می‌توان کار‌های مؤثری انجام داد.

وی با بیان اینکه ۴۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی به آموزش و پرورش تزریق شده است، افزود: دستاورد‌ها و خدمات را برای جامعه تبیین کنیم.

سیاهکالی مرادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همدلی و اتحاد بیشتر قدم‌های مؤثری برای اعتلای آموزش و پرورش برداریم.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95651

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر