نظر وزیر نیرو درباره تعطیلی ادارات بخاطر مشکل برق

در صورت نیاز حتما از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌کنیم، اما تا امروز هیچ درخواستی در این زمینه نداشتیم.

نظر وزیر نیرو درباره تعطیلی ادارات بخاطر مشکل برق

وزیر نیرو به خبر تعطیلی ادرات بخاطر کمبود برق واکنش نشان داد .

علی اکبر محرابیان گفت :در صورت نیاز حتما از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌کنیم، اما تا امروز هیچ درخواستی در این زمینه نداشتیم.

وزیر نیرو در عین حال با اشاره به شرایط تامین برق در کشور گفت: تا امروز هیچ‌گونه درخواستی برای تعطیلی ادارات نداشتیم.

علی اکبر محرابیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تامین برق و درخواست برای تعطیلی ادارات، اظهار کرد: هیچگونه پیشنهادی برای تعطیلات نداشتیم، اگر مردم همکاری با صنعت برق را ادامه دهند و شرایط همین‌گونه باشد و بتوانیم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم، امیدواریم به آن شرایط نرسیم.

سخنگوی صنعت برق کشور نیز چند روز پیش در خصوص تعطیلی ادارات گفت:. ممکن است بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و تداوم و ماندگاری جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته‌های پیش رو این درخواست را داشته باشیم،

مصطفی رجبی مشهدی گفت: وزارت نیرو، در حال حاضر درخواستی برای تعطیلی ادارات به دلیل کمبود تولید برق نداردشاید در هفته آینده چنینی درخواستی داشته  باشیم اما در حال حاضر مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد ونیازی به تعطیلی ادارات نداریم.

مصطفی رجبی مشهدی گفت: دمای هوای تهران در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه از ۴۰ درجه عبور کرد و میزان دمای هوا در برخی نقاط این منطقه به ۴۳ درجه نیز رسید.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان اینکه گرمترین هفته امسال را که در یازده سال اخیر بی سابقه بوده پشت سرگذاشتیم گفت: افزایش دمای بی سابقه هوای کشور در هفته جاری علاوه بر شکستن رکورد تاریخی مصرف برق کشور، رکورد مصرف برق تهران را هم جابجا کرد و نصاب ۱۲۷۰۰ مگاوات را ثبت نمود که حدود ۵۰۰ مگاوات از سال گذشته بیشتر است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97445

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر