اطلاعیه قطعی برق

وزارت نیرو و شرکت توزیع نیروی برق با صدور چند اطلاعیه‌، جزئیات قطعی برق در چند شهر کشور را اعلام کرد.

اطلاعیه قطعی برق

قطعی برق در چند شهر ایران با صدور چند اطلاعیه‌، اعلام شد. اطلاعیه قطعی برق در شهرهای چند استان کشور منتشر شد. جدول زمانی قطعی برق در این شهرها در اطلاعیه‌های صادرشده اعلام شده است. قطعی برق در شهرهای مختلف ایران، همزمان با افزایش دمای هوا، افزایش یافته است. علاوه بر قطعی برق، نوسان یا افت ولتاژ  برق نیز دردسرها و مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود آورده است. با توجه به افزایش مجدد دمای هوا و لزوم کاهش بار شبکه توزیع برق، جزئیات قطعی برق و طرح برخورد با مشترکان خانگی و ادارات پرمصرف اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه قطعی برق در تهران

وزارت نیرو درباره قطعی برق در چند شهر ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد. قطعی برق که به در روزهای اخیر، با افزایش دمای هوا و مصرف برق، در شهرهای مختلف ایران افزایش یافته است، مشکلات و دردسرهای بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

قطعی برق

قطعی برق و تاریکی معابر در شهرهای مختلف کشور، نارضایتی و اعتراضات مردم را به همراه داشته است. برخی مناطق و محدوده‌های شهرها، به علت قطعی برق، خاموشی چراغ‌های معابر و تاریکی پیاده‌روها، به محلی برای تجمع مصرف‌کنندگان مواد مخدر و خلافکاران تبدیل شده‌اند.

اطلاعیه قطعی برق در کرمانشاه

روابط عمومی شرکت نیروی برق کرمانشاه اطلاعیه‌ای درباره قطعی برق تعدادی از محلات کرمانشاه منتشر کرد.

روابط عمومی شرکت نیروی برق کرمانشاه در اطلاعیه‌ای، از قطعی برق تعدادی از محلات کرمانشاه به علت تعمیرات اضطراری خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی شرکت نیروی برق کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از قطعی برق در برخی محلات شهر کرمانشاه طی امروز شنبه ۱۷ تیر ماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به تعمیرات اضطراری خطوط فشارقوی پست ظفر روز شنبه مورخ «۱۷ تیر ماه 1402» برق برخی محله‌ها قطع خواهد شد.»

بیشتر بخوانید: قطعی گسترده آب و برق در چند شهر کشور | ماجرا چیست؟

بر اساس این اطلاعیه، برق شهرک‌های جوادیه، آزادگان، جهاد، ظفر ۱، ظفر ۲، ظفر ۳، تنگه‌کنشت، تکاور، قسمتی از شهرک پرواز و مجتمع‌های ولایت و اندیشه قسمتی از مسکن شامل بلوار مطهری، لاله شمالی، لاله جنوبی و قسمتی از فرهنگیان فاز ۲ قطع می‌شود.

اطلاعیه قطعی برق در اهواز 

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: علت قطعی برق برخی مناطق اهواز به دلیل تعمیرات بود.

علیرضا شکرخدایی، سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به دلیل انجام تعمیرات اساسی پیشگیرانه اضطراری در ایستگاه تغذیه‌کننده برق مشترکان، روز گذشته برخی از مناطق اهواز با اطلاع‌رسانی قبلی به مدت دو ساعت خاموشی داشتند.

او می‌گوید: این مساله در نرم‌افزار «برق من» از پیش اطلاع‌رسانی شده است و مشترکان می‌توانند با مراجعه به این نرم‌افزار از آخرین وضعیت خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده مطلع شوند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این اقدام در جهت رفع اشکالات حاد ناشی از گداختگی برخی تجهیزات در اثر افزایش بار شبکه ناشی از همزمانی گرما و مصرف بیش از حد، از ساعت ۵ تا ۷ صبح در برخی از مناطق اعمال شد.

شکرخدایی گفت: بخش‌هایی از مرکز شهر شامل خیابان‌های شهید ادهم، محمدیان، رضائی، رستگاری و علم الهدی و بخش‌هایی از کوی سپیدار شامل بلوار مهاجرین، بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین (ع) – خیابان‌های دانش، کوی آغاجری، خیابان گلبهار، فتح و کوی منابع طبیعی روز گذشته از ساعت ۵ تا ۷ صبح خاموشی داشتند.

به گفته سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، صرفه‌جویی و عدم استفاده از لوازم پرمصرف و خاموش کردن کولر‌های اضافی، بهترین راه برای پایداری شبکه و جلوگیری از حوادث اتفاقاتی به ویژه از ساعت ۱۱تا ۱۷ است.

اطلاعیه قطعی برق در چند شهر استان سمنان

شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: «اشتراک برق برخی مشترکان در برخی مناطق سمنان، گرمسار و سرخه دقطع می‌شود.»

در این اطلاعیه آمده است:

«به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده در برخی نقاط سمان، گرمسار و سرخه در روز شنبه «17 تیرماه 1402» به شرح ذیل انجام می‌شود:

سمنان:

- بلوار علی ابن ابیطالب (ع) واقع در محدوده ضلع جنوب شهرک خودساز شهرک مدیران از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰.

- حدفاصل پل امیرکبیر تا خیابان یاس واقع در ضلع شمال بلوار شهید اخلاقی از ساعت ۸ تا ۱۲.

گرمسار:

- میدان حافظ و خیابان‌های شهیدان کلاهدوز و اکبر پژم، استقلال، دوستان و قسمتی از کارگر و کوچه بهار از ساعت ۷ تا ۱۲.

شهرستان سرخه:

- روستا‌های امامزاده عبدالله، جوین و ایج از ساعت ۷:۳۰ تا ۹.  

اطلاعیه قطعی برق در برخی از مناطق دامغان

شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: اشتراک برق برخی مشترکان در برخی نقاط دامغان قطع می‌شود.

 در این اطلاعیه آمده است:

«به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط  امیریه دامغان در روز سه شنبه سیزدهم تیرماه به شرح ذیل انجام می‌شود:

شهر امیریه شهرستان دامغان از ساعت  ۸ تا ۱۰:۳۰»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96356

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر