فوری؛ دلار گران شد | افزایش شدید قیمت دلار امروز پنجشنبه (15 دی 1401)

در بازار ارز، نرخ دلار با افزایش نوسانات به کانال 39 هزار تومان صعود کرد.

فوری؛ دلار گران شد | افزایش شدید قیمت دلار امروز پنجشنبه (15 دی 1401)

محله فردوسی یا همان بازار ارز تهران امروز بسیار خلوت‌تر از روزهای گذشته بود و خبری از رفت و آمد مردم و دلالان در صرافی‌ها و پیاده‌روهای فردوسی نبود.

حال و هوای بازار ارز در ساعات گذشته بسیار خلوت‌تر از روزهای گذشته بود که به نظر می‌رسد بارش برف و باران در ساعات اولیه صبح در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است. صرافی‌ها وضعیت بازار ارز را با روز گذشته متفاوت نمی‌دیدند و البته سعی می‌کردند درباره اینکه در هفته آینده قیمت‌ها افزایشی خواهد بود یا کاهشی حرفی هم نزنند.

نرخ خرید دلار در صرافی‌های فردوسی از حدود ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان متفاوت بود و هر دلار آمریکا ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان تا حدود ۳۸ و ۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

از سوی دیگر یورو از حدود ۴۱ هزار تومان تا ۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌شد و قیمت فروش هر یورو در تابلوی صرافی‌های محله فردوسی از ۴۱ هزار و ۵۰۰ تا ۴۱ هزار و ۸۰۰ تومان بود.

دلالان پیاده‌روها و کوچه پس کوچه‌های فردوسی هم که امروز ساعات خلوتی را بر خلاف روزهای گذشته سپری می‌کردند، قیمت دلار و یورو را تغییر ندادند و هر دلار آمریکا را حدود ۳۹ هزار تومان و هر یورو را حدود ۴۲ هزار تومان می‌فروختند.

در بازار ارز، نرخ دلار با افزایش نوسانات به کانال ۳۹ هزار تومان صعود کرد.

نرخ دلار به نقل از سایت شبکه اطلاع رسانی طلا و سکه، به قیمت ۳۹.۲۷۷ تومان ثبت شد.

قیمت دلار

قیمت ارز در صرافی ملی بدون نمایش تغییر قیمت‌ها نمایان شد. به طوری که قیمت دلار 37.851 تومان و قیمت یورو هم با 40.357 تومان معامله شد.

 جزئیات نرخ ارز را در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت دلار صرافی

منبع: آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64518

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر