توصیه مهم به خریداران ملک در ترکیه: فعلا صبر و تمرکز کنید

اغلب کشور‌های خاورمیانه، حکومت‌های دموکراتیک ندارند و به راحتی هرگاه که وضعیت ایجاب کند، قوانین جدید وضع کرده و قوانین قبلی را نقض می‌کنند.

توصیه مهم به خریداران ملک در ترکیه: فعلا صبر و تمرکز کنید

مهدی بستانچی، صنعتگر و فعال اقتصادی گفت: متاسفانه در کشور‌های حوزه خاورمیانه، به دلیل شرایط خاص سیاسی، همواره احتمال رویداد‌هایی مثل سقوط بازار یا افت ارزش پولی وجود دارد. این اتفاق چندی پیش در امارات هم رخ داد و سرمایه‌گذاران ایرانی با مشکل جدی مواجه شدند و بسیاری از آنان کل آورده خود را در این کشور از دست دادند. این مشکل در گرجستان و جمهوری آذربایجان هم برای ایرانیان پیش آمد.

«سرمایه‌گذاری یک‌سویه» که در آن دو کشور با هم هیچ قراردادی در مورد سرمایه‎‌گذاری مشترک ندارند، نتیجه مطلوب وعده داده شده را در پی نخواهد داشت و افرادی که وارد چنین سرمایه‌گذاری‌هایی شده‌اند، همواره ضرر کرده‌اند.

مسئله مهم دیگر این‌که اغلب کشور‌های خاورمیانه، حکومت‌های دموکراتیک ندارند و به راحتی هرگاه که وضعیت ایجاب کند، قوانین جدید وضع کرده و قوانین قبلی را نقض می‌کنند. در مورد سرمایه‌گذاران ایرانی هم طبعا همین وضعیت بار‌ها پیش آمده و این افراد همیشه متضرر شده‌اند.

با توجه به شرایط موجود در ترکیه، توصیه من این است فعلا دست به هیچ اقدام شتابزده‌ای نزنند؛ هر اقدام شتابزده‌ای، می‌تواند موجب از بین رفتن سرمایه این افراد شود. فعلا تحمل و تمرکز کنند. / روزنامه اینترنتی فراز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6005

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر