خبر خوش برای جاماندگان مسکن دولتی

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.it برای ثبت‌نام اقدام کنند.

خبر خوش برای جاماندگان مسکن دولتی

داعی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای تمامی شهر‌های خراسان جنوبی فراهم شده است.

داعی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.it برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی گفت: در مجموع ۷۳ هزار و ۸۱۴ نفر در خراسان جنوبی در مرحله اول برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که ۵۵ هزار و ۶۶۳ نفر حائز شرایط شدند و از این تعداد تاکنون ۳۲ هزار و ۷۶ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: ۱۷ هزار و ۳۲۰ نفر از افراد تأیید شده، تاکنون افتتاح حساب کرده اند که ۶ هزار و ۵۶۴ نفر در نوبت تخصیص زمین هستند.

داعی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۸۹۱ نفر متقاضی دارای آورده بالای ۴۰ میلیون تومان در مرحله تخصیص و افتتاح حساب هستند گفت: در مجموع ۷۲ هزار و ۵۹۵ نفر از مجموع ثبت نام شدگان مرحله اول، تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با اشاره به تأمین ۳۰ هزار و ۸۸۹ قطعه زمین در نهضت ملی مسکن استان تا کنون افزود: ساخت سه هزار و ۴۰۳ واحد آغاز شده و ۱۵ هزار و ۹۰۵ نفر قرارداد‌های ساخت خود چه به صورت قرار داد با سازنده و چه مشارکت مدنی بسته اند و ۳ هزار و ۸۱۹ واحد موفق به اخذ پروانه ساختمانی شده اند.

همچنین ۶ هزار و ۳۸۲ واحد در مرحله فونداسیون، ۲ هزار و ۷۲۰ واحد در مرحله اسکلت و سقف، ۸۰۸ واحد دارای سفت کاری، ۳۵۵ واحد دارای نازک کاری و ۲۲۰ واحد در مرحله پایانی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: از مجموع متقاضیانی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند ۵ هزار و ۳۷۵ نفر مرد مجرد ۲۳ تا ۴۵ سال، ۳ هزار و ۹۸ نفر زن مجرد بالای ۳۵ سال، ۱۴۸ نفر مرد مجرد بالای ۴۵ سال و هزار و ۶۸۷ نفر مشمول قانون جوانی جمعیت متقاضیان دارای سه فرزند به بالا هستند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44100

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر